lie Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Etter 2 år med nissan micro -87 modell , etter 3 år med mercedes 190e -89 modell. Så var tiden inne, i dag har jeg kjøpt meg en 2000 modell audi Bare gleder meg til pengene blir overført http://www.finn.no/finn/car/viewpicture?id...er_004.jpg&alt= Min min, bare min. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Grattis! Håper du blir fornøyd med nye kjerra! misunnelig..... Lenke til kommentar
lie Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg tror jeg blir fornøyd, men kjører inn på en NAF garanti test allikvel. Man vet aldri Takker Ikke så store motoren, men en dog, ikke så dyr forsikring. Lenke til kommentar
nord Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 1.8l? broren min kjøpte seg også A4 nå nylig. Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Automat jo neida, grattis med bil! Lenke til kommentar
lie Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Automat jo neida, grattis med bil! Hehe, må kunne ha en hånd fri mens samboeren sitter på Får den ikke før ut på nyåret :/ Men får gå, fikk en del avslag grunnet det. Men men, har hatt mercedesen i 3 år, kan vente noen uker til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå