dimdal Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) BambleLAN 2004 var et prosjekt i samarbeid med Bamble kommune, som mange vet ligger i Telemark. Dette prosjektet brakte i overkant av 200 datainteresserte ungdommer i Grenland sammen til en stor happening i fjor vår, og var i følge de fleste et utrolig bra arrangement som flere gjerne vil se igjen til neste år. Neste år vil vi derimot prøve å gjøre hele datapartyet om til en "event", med flere deltakere, happenings, underholdning og mediedekning. Vi håper på å få utvidet til minst 350-400 deltakere neste år. For å gjøre dette trenger vi et kompetent crew som er godt engasjert og som står på for arrangementet! Vil du: - Skape et godt miljø både for interesserte og andre i Grenland og omegn? - Få relevant erfaring fra å arrangere en "event", samtidig som du har det gøy? - Lære å samarbeide med andre, også i stress-situasjoner? Har du: - Evne til å motivere andre til arbeid? - Erfaring med å skaffe sponsorer, arrangere, markedsføre og samarbeide med andre? - Tid og vilje til å jobbe med et slikt prosjekt? Da trenger vi deg! Send en mail til [email protected] og vis din interesse idag! Crew som trenges akkurat nå: webdesigner Game Crew Tech:El Kiosk BambleLAN www.bamblelan.org Endret 5. januar 2005 av dimdal Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 11. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2004 Snakk om crew til ett party i året, eller flere partyer? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) I første omgang skal vi hvertfall arrangere en event i løpet av 2005, og går det bra, fortsetter vi og ekspanderer etterhvert Altså, hensikten er et i året så langt. Edit: leif Endret 11. desember 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 11. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2004 oki, høres jo bra ut, mulig jeg melder min interesse etterhvert da, skal vel ikke akkurat stå på kompetanse og erfaring tror jeg Eneste som kan komme i veien er feil datoer hehe.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg bor i Skien, men vet liksom ikke om jeg har noe å bidra med eller orker. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 Det er ganske mye man kan bidra meg igrunn, ikke bare det tekniske. En veldig viktig ting i år er å få inn penger, derfor trenger vi folk som er gode til å skaffe avtaler med bedrifter osv. Markedsføring er også noe vi prioriterer, uten gjester blir det jo ikke mye.. Dessuten skal vi forsøke å få til en del sceneunderholdning, så det er også plasser i den delen av crewet Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Update: Pga et eller annet surr med POP-server, så vennligst send alle søknader til [email protected] . Det er mulig at søknader sendt ikke har kommet fram, så vennligst send på nytt. Beklager for alt bryet. Lenke til kommentar
laff84 Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Jeg bor i bamble, kan stå for endel av el supply tenker jeg. Ring 92834190 Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Er det noen nedre aldersgrense? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 21. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Er det noen nedre aldersgrense? Vi prøver å holde oss over 16 år, men gjør unntak i noen tilfeller. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 ahh..det jeg skjønnte, skulle bodd sør på ja, skulle veeeldig gjerne ha hjulpet dere ! og det mener jeg og ! men litt for langt å reise, nordland men det er tanken som teller ! Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 24. april 2005 Rapporter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Mulig jeg slenger inn en søknad på det Tech-El crew'et da eller noe Har forsåvidt også en hau med utstyr. Endret 24. april 2005 av Techpoint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå