Dinsdale Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Gothic3.net har kommet med en liiiiiten filmsnutt hvor det vises en Scavenger som "beiter". Snutten er filmet på en framvisning så kvaliteten er ikke god. Ikke så mye, men det ser ut som begynnelsen på noe fantastisk Filmen hentes her Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) For meg funka det like bra å laste ned denne filmen som å putte ei sild i rompa... Om du ikke skjønte det, når jeg trykka på "download" kom det opp et vindu, hor det sto noe tysk vissvass. Denne ruta lukket seg nært sagt i samme øyeblikk som den kom opp, og ingen ting mer hendte... Endret 9. desember 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hos meg kommer det opp en tysk side og midt på sida står det "Download" ------------------------------------------------------------------------------------- Scavenger Größe: 2062 KB Downloads: 26875 Letzter Download: 09.12.2004 um 21:41:09 Beschreibung: Dieses Video wurde von Revolvermann am Gothic 3 Event in Bremen aufgenommen. Es zeigt den Prototypen eines Scavengers mit Animation. >> Download << Lenke til kommentar
sixx Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Gothic 3 må da få en sinnsykt bra grafikk(2'er var jo ganske bra når den kom ut så...) Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Poster fila her jeg hvis folk ikke får lastet den ned. scavenger_bewegt.rar Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 nice det her da. Men den Scavengeren har hår haha, men grafikken var utrolig bra. Gleder mæ masse...., Lenke til kommentar
Standish Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 aiaia... det så bra ut gleder meg til å se resten av spillet scavengern har hår... kommer ikke over det... Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 var jo lett å laste ned fra sida da... kommer jo et vindu der det står "Der Download startet in wenigen Sekunden. Bitte schließ das Fenster nicht bevor der Download startet." Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Fikk ikke så veldig inntrykk av noe i denne snutten da. Kan ikke si det så bedre ut enn mye annet vi allerede har sett Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Gleder meg voldsomt! Lenke til kommentar
Scrubs Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Gleder meg også. Håper bare dem fikser på en del ting som var irriterende på 2`eren. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Skjønner ikke at det skal være et problem å laste ned denne snutten. PopUp-blokker noen? Det var jo greit at snutten ble lagt til her da, men jeg ville jo linke til kilden da..... :-) Men som det ble sagt her, det var jo ingen megetsigende snutt, men vi kan ikke la noe gå oss hus forbi. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) var jo lett å laste ned fra sida da... kommer jo et vindu der det står "Der Download startet in wenigen Sekunden. Bitte schließ das Fenster nicht bevor der Download startet." Ja, det samme skjedde til meg også, men så skjedde det ikke mer... Men jeg fikk lasta ned filmen fra Gromle, takker. Var ikke akkurat noen film, men det var da NOE. EDIT: Nei, har ingen pop-up fjerner etc. Endret 10. desember 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå