Gå til innhold

Reparasjon av data på 686kr?

Anbefalte innlegg

Jeg måtte sende tilbake nydatan min til pcutstyr.no for litt siden, ford den ikke sarta. Så får jeg 686kr i regning for at noen har brukt 1 time(tvert lissom ;) )

på å finne ut at han som bygde pcn min hadde satt minnebrikkene feil(dual fra toppen og ned, og ikke fra bunnen og opp)

Er ikke 686 med frakt litt mye alikavell da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det høres greit ut jeg. bare frakt er jo minst 100kr, så jobb for 580kr høres ikke ille ut egentlig, selv om feilen var såpass enkel som minnebrikke feil vei tar det litt tid å sette opp m.m for å se på det.

Men da vet du iaf det til neste gang at du skal prøve sånne småting før du sender in pc'n

Så det nye innleget ditt, hadde du kjøpt ferdig montert pc fra pcutstyr.no ? uten å røre noe etter du motok den ? i så fall bør det ikke koste deg noen ting, da skal det dekkes av garantien ja. men har du etterinstalert mer minne eller lignende før feilen oppstod så er prisen rett.

Endret av KHJ79
Lenke til kommentar

Hvis pcutstyr selv putta inn minnebrikkene feil er det en garantisak. Hvis det var en bekjent av deg eller noe som gjørde det er det ikke en garantisak.

Uansett så koster det ikke mere enn en mail der du forklarer at du syntes det var litt dyrt. Kanskje du kan få et lite avslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...