hello100143 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 jeg har et problem , maskinen min slår seg av av seg slev , jeg har prøvd å lagt alt på et hovedkort brett da funka alt men med kabinett skrudde pcen seg av etter en stund ka kan være feilen. Kan det være psuen som gir for lite strøm? håper på raske svar Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Du kan montere alt i kabinette men ingen unødvendige kort,hardisker,vifte,cdromer, osv. Da finner du det vell ut. Kan også vere att der er "spenn" på hovedkortet so det blir pressa skrif inn av skruane, det probleme hadde eg. Ole-Johan Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 du burde forrandre titelen din. ellers kommer bare en admin og sperrer "posten" din Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Kommer det error meldinger? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 om den slår seg av etter en stund.. så kan det være at pc'n blir for varm.. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 skjekk i "hendelsesliste" om der står noke. Samme skjer med meg, men rekner med at PSU leverer for lite strømm(har en QTec ) Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Det kan også være rammen, test med annen ram, eller din ram i annen pc Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 jeg har nå skiftet kabinett den har ikke vært i nærheten av å restarte Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 jeg har nå skiftet kabinett den har ikke vært i nærheten av å restarte hm.... kanskje eg og skal prøve d?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå