datageni Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 noen som vet hvordan man får farger på tven ? alt av utstyr er i sin skjønneste stand. hører at man må gjøre noe for å få d til. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) noen som vet hvordan man får farger på tven ?alt av utstyr er i sin skjønneste stand. hører at man må gjøre noe for å få d til. Du må stille inn TV'en til å bruke S-VHS på den kanalen du kjører signalet på. 90% sikker på at det er problemet. Edit: Les i bruksanvisningen til TV'en din hvordan du gjør det. Endret 9. desember 2004 av Azaz Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Problemet kan også være at han ikke kjører riktig pal. Mener det er palb man skal bruke. Rett meg hvis jeg tar feil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 SØK på forumet, dette problemet ble løst senest igår. Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Noken TV-ar støttar ikkje s-video. ..... s-video splitter signalet i crominance og luminance (trur eg). Reknar med du brukar ein scart-overgang..... Viss du opnar scartovergangen og tar ut pin15 og puttar den inn samme med pin20 (helst lodde den fast, men det går uten også) så skal du få farger. Då blir signala nemlig satt sammen igjen. (composit) Det fungerte flott hos meg i allefall... Endret 9. desember 2004 av Fatboy Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Har også dette problemet med en eldre maskin basert på GF 2 Mx400. Oppdaterte driveren og mener da at problemet løste seg men tror jeg tar feil. Sjekk om du har riktig innstillinger som PAL og om du har satt den på riktig kanal? Jeg har nemlig 2 å velge mellom. (farger og sort hvitt) Med mitt nyere GF FX 5700U så går det helt 100%, på en litt nyere maskin av dato... Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 jeg hadde dette problemet jeg også.. det sto på ntsc.,. skiftet til PAL-B og vips, riktige farger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå