And1Baller Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hey, Er VELDIG lei av Msn Messenger nå og lurte på om dere visste om noen andre messengers som støtter hotmail accounter. Altså, noe annet enn Msn messenger men som også støtter hotmail kontoer. Takknemlig for all hjelp. Lenke til kommentar
Fr3drik Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hva er galt med messenger da? Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 http://gaim.sourceforge.net/ gaim funker fint... Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Det er ikke noe galt med messenger. Er bare lei av messenger etter å ha brukt det i mange år nå. Lenke til kommentar
brusboks Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Du har jo Trillian. Fungerer med Hotmail, mIRC, AOL og ICQ. Lenke til kommentar
TMH Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 aMSN er en fin client. Jeg bruker den i Linux, og den finnes til Windows også.. søk etter aMSN på google. Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Da prøver jeg det. Sjekka ut Trillian og det var noe feil med msn tilkoblingen og prøvde flere ganger å slette den ene filen det stod du måtte slette på Trillian forumet men det funka ikke allikevel. Synd, siden jeg likte looken på den. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har ingenting med maskinvare å gjøre. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg