Chosiso Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Skal skrive en innføring i Tysk til imorgen, og vi fikk noen personer, og vi skal da dikte opp noe om f.eks fotball spiller som jeg valgte. Problemet mitt er at jeg ikke vet hva jeg skal skrive liksom, og at jeg IKKE har noen ordbok. Finnes det noen sider som det er "ordbok" på? eller kanskje noen som vil hjelpe meg? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 www.freetranslation.com Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hva med å begynne og jobbe litt med skolen, i stedet for å jukse og spør andre, halv åtte, dagen før innføringen skal innleveres? Du er kanskje skolelei nå, men du kommer garantert til å angre deg når du blir eldre for at du ikke jobbet mer. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Jobber mye jeg! Ligger på 5'er i tysk så kan vel ikke si at jeg ikke jobber? Problemet er at jeg ikke klarer å skrive HELT rett uten ordbok, tviler på at du klarer det og hvis du ikke er tysker. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 i stedet for å jukse og spør andre Kan vel ikke si at det å jukse ved å spørre om det finnes noen sider på nettet som har ordbob.. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Problemet mitt er at jeg ikke vet hva jeg skal skrive liksom... ...kanskje noen som vil hjelpe meg?... Beklager at jeg tolket dette feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå