sablabra Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg har chippet xbox med evolutionx installert. Men jeg får ikke til å spille av dvd filmer. Da kommer det opp sånn her at jeg må kjøpe xbox dvd kit eller hva enn det heter. Jeg trodde dette skulle bli fjernet etter jeg chippet den jeg? Noen som vet hvordan jeg får fjernet den sperren?? Lenke til kommentar
roolf Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Regner med at du har XBMC og prøver å spille av DVD-filmer. Det går nok ikke. Da må du enten ha DVD-kit eller et annet program, f.eks. dongle free DVD-player. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Det fungerte bra! . Men jeg fant det under navnet dvd-x Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Kamikaze1 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Nyeste xbmc spiller av DVD'er uten problemer. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ja, prøvde nettopp med XBMC og det funket helt fint, uten noe ekstra dilldall. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Nyeste xbmc spiller av DVD'er uten problemer. Jøss, jeg var ikke klar over at de hadde fått fikset det. Bra gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå