Gå til innhold

Ny Datamaskin?? Hva velger du??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-02 22:20, RuB|No skrev:

Hallo folkens, jeg har planer om å kjøpe ny datamaskin men hva bør jeg velge? Pentium eller AMD? Hva slags skjermkort?? Hvor mye Ram??


Håper på over ekstremt mange svar :wink:



 

256 mb ram, gf2pro og intel cpu over 1 ghz eller amd (ikke thunderbird og ikke via chipsett siden via ikke er stabil)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-03 16:07, simiden skrev:

Fjortis komentarer. Jeg er fjortis selv, men dette blir for dumt til at jeg gidder å svare.


AMD bråker mer; jeg er virkelig skuffet over at det finnes folk på hardware.no som har så lite peil. Hadde jeg vært moderator nå så skulle jeg sletta hele posten.


Det ligner ISOPROPANOL vs RENSEMIDDLER diskusjonene på Overklokking.no. Det ble for mye, så nå er jeg på hardware.no istedet.


Mulig jeg hører ut som "NORMAL" i annen person, men er virkelig ikke det. **** jeg er lei av ALLE som maser om hvilken maskin de skal bruke komfirmasjonspengene på, det er jeg lei av.


NB: Finnes det ikke forum for data der det er ett "minstekrav" for de som skal være med, så slipper jeg slikt mer. Skal aldri røre "ANNET OM DATA" forumet mer. Mirc kanalene er useriøse/ finnes det ingenting seriøst her i verden?! Med alt fra programmering, OS, HW, OC, med ikke for mange, men bare seriøse....?




 

ja, nesten "litt" enig med deg der, hw.no flyter over av, skrivefeil, anbefalinger om ditt og datt, og feilpostinger...

 

Hadde ikke gjort noe om det hadde vært et forum med MINSTRE krav til å bli medlem og lese poster osv (dvs, en liten spørre konk om hva som er hva før man joiner) ... begynner selv å bli kraftig lei dette

 

hvis du meiner at irc tilog med er useriøst, kom og besøk #hw.no @ undernet du ... (kan ikke si vi er seriøse men ... videreføring av SO) ..

 

 

Mvh

 

Dan Stamnes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...