Ordinær Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Hei Jeg har 100% frostveske i systemet mitt. Er dette feil kanskje? For meg virker det som om man bare skal ha 10% frosteveske og resten noe annet? Er dette riktig? Hvis ja..... hva skal jeg blande frostevesken med? Hvordan kvitter jeg meg med vesken jeg har i systemet? Hvis jeg tar av noen slanger bare kommer det masse veske ut. er det kanskje fordi jeg har 100% frostveske at det er så varmt i CPUen min? Endret 9. desember 2004 av Do_the_Bender Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 OMG! Hvorfor kan ikke du som alle andre lese sticky før du spør? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=256895 Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Ok men Hvordan kvitter jeg meg med vesken jeg har i systemet?Hvis jeg tar av noen slanger bare kommer det masse veske ut. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 setter feks pumpa i en bøtte og drar ut.. lag en brekk på slangen og dra ut.. alt går Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ok men Hvordan kvitter jeg meg med vesken jeg har i systemet?Hvis jeg tar av noen slanger bare kommer det masse veske ut. LOL!!!!! Skjøøner du ikek hva du selv skriver? Hvis du trekker ut en slange kommer all vesken ut! BINGO! Trekk ut en slange og ha feks. en bøtte under.. Sorry at jeg er stygg i kjefften, men skjønner ikke helt hvordan du ikke skjønnte det:p Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Raphaug, jeg mener du skal roe ned det fjortis språket der. Her skal vi hjelpe, vil du ikke hjelpe bry deg med noe annet. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Raphaug, jeg mener du skal roe ned det fjortis språket der. Her skal vi hjelpe, vil du ikke hjelpe bry deg med noe annet. huff, tenk litt logisk da... han sier det jo selv i sin egen setning men klarer ikke å se det! Rart at man blir oppgitt? Står jo i FAQ om alt... Skrev faktisk en hjelpelinje om hvordan han skulle gjøre det da Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hvis jeg tar av noen slanger bare kommer det masse veske ut. Er det ikke det som er meningen? Å få væsken ut av systemet? XenZor Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hvis jeg tar av noen slanger bare kommer det masse veske ut. Er det ikke det som er meningen? Å få væsken ut av systemet? XenZor joda, men Raphaug trenger ikke flippe ut med utallige "!" og "?" her og der. Dessuten er visst språket en blanding av deprimert fjortis og CS-språket. Må bare tone det litt ned. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg kjønner'n utrolig godt jeg.. Begynner og bli kraftig lei av folka som ikke gidder og lese navnet på tyckien før de spør engang.. --Men vu får svare så godt vi kan Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Klem flat slangen så nært nippelen på en av blokkene som mulig , ha en bøtte stående klar . Når du drar av slangen vil det komme kjølevæske fra blokken derfor bør du ha feks et litermål under der , før slangen i bøtta og slipp opp knekken . Har du da en ekstra slangebit sett denne på den niplen der du fjerna den forrige slangen og blås det du makter ,da vil det meste komme i bøta . Om det blir lit igjen gjør ikke noe ,det blander seg med vannet du skal fylle på . Her bruker du destilert vann ,batterivann (ikke syre) fås kjøpt på bensinstasjon for ca 20 kr litern . Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg kjønner'n utrolig godt jeg.. Begynner og bli kraftig lei av folka som ikke gidder og lese navnet på tyckien før de spør engang..--Men vu får svare så godt vi kan ah, takk for litt støtte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå