War Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg har lastet ned msn 7 på 30pcer på skolen på ca halvparten av de kan man tegne som i paint ,isteden for å skrive hvorfor denne forskjellsbehandlingen? Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 det er bare en plugin som man må innstallere.. noen betaversjoner som florer på nett har denne allerede. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 men jeg lastet alle ned fra msn.no plugin på annenhver da, må oppdatere 15 stk da, tungvint Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 var noe annet dill som måtte være innstallert for at den plugin skulle funke.. hmm.. husker ikke i farta va det var.. søk litt på handwrite plugin så finner du ut. er vel ikke no sjakktrekk og innstallere beta versjon på 30 pc'er heller da.. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 er vel ikke no sjakktrekk og innstallere beta versjon på 30 pc'er heller da.. hadde ikke noe valg, 200elever som maser om den "nye" msn med nudge Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 hehe, er vel ikke noe mere irriterende en nudge og winks da.. men man kan jo heldigvis skru av funksjonen så man slipper og bli forstyrret! men handwrite funksjonen er jo kjekk da! Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 30 PC'er??? På en skole? Lenke til kommentar
War Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 30 PC'er??? På en skole? ? kun de 30 første som har win xp , de andre pcene er fra 1985 (uten å overdrive kanskje 5min for å åpne en diskett det er 66MHz trur jeg) Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg mente at det er *ganske* risikabelt å installere den BETA'en på en skole... Lenke til kommentar
War Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg mente at det er *ganske* risikabelt å installere den BETA'en på en skole... tar kjangsen- privatskole Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 lol, aner du hvor mange bugs man kan utnytte som ligger i den? hvis noen har litt peil er dere **** Lenke til kommentar
War Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 jepp, blant annet snoke på harddisken skrive på andres msn, så de sender ting dem aldri har skrevet selv, lese andres mail, ++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå