mck Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg var uheldig og mistet min Samsung E700 i gulvet i går. Det endte med at skjermen knuste. Det er TFT skjermen som tok kvelden, så det jeg lurer på. Er det noen mulighet for og repartert dette?? Og noen som aner noe om prisomfanget? Håper på svar her... Lenke til kommentar
mck Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg er ikke noe fan av såkalt "bumping" men dette hadde vært greit og fått vite hvis du noen her vet hva jeg skal gjøre... Ellers må jeg anskaffe meg en ny telefon.. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ta den med til en forhandler og la de se på den. Så får du ta resten fra der.... Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 En tft-skjerm er jo av det dyreste i klassen, så det kan koste litt tror jeg.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Da min sprakk (ved å flippe den igjen) så sjekket jeg litt med Delta. De sa 2500,- + moms. (i sommer). Telefonen er ikke verd det. Kansje 500,- + moms. Men ikke mer. Har også pratet med de på mobildata, han sa 800 uten å ha sjekket det. Men tviler på dette. Kast telefonen din eller se om du får lurt den via noe forsikkring... Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg mistet e700`n min i badegulvet nå nettopp! Da ble den helgen ødelagt :/ Hadde ikke planlagt å kjøpe ny mob nå rett før jul :/ Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hørtes kjedelig ut... Kjøp deg t5100 da vel Lenke til kommentar
fradals Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Min E710 skulle de ha 2170,- ink mva for å fikse... Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg var uheldig og mistet min Samsung E700 i gulvet i går. Det endte med at skjermen knuste. Det er TFT skjermen som tok kvelden, så det jeg lurer på. Er det noen mulighet for og repartert dette?? Og noen som aner noe om prisomfanget? Håper på svar her... Det ligger på ca 2000,- Har tatt i mot noen sånne på jobben min... Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg var uheldig og mistet min Samsung E700 i gulvet i går. Det endte med at skjermen knuste. Det er TFT skjermen som tok kvelden, så det jeg lurer på. Er det noen mulighet for og repartert dette?? Og noen som aner noe om prisomfanget? Håper på svar her... Det ligger på ca 2000,- Har tatt i mot noen sånne på jobben min... Like greit å kjøpe en ny mobil sier jeg da ass :!: Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Min E710 skulle de ha 2170,- ink mva for å fikse... Ikke mer? Trodde TFT skjermer var veldig dyre. Og så kommer reperasjon og forsendelse mm i tillegg. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Min E710 skulle de ha 2170,- ink mva for å fikse... Ikke mer? Trodde TFT skjermer var veldig dyre. Og så kommer reperasjon og forsendelse mm i tillegg. fikse vil som regel innebære og repare.. så tror iallefall ikke reprasjon kommer itillegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå