Senshi Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Spørsmål til dere som har CL56. Antar at det er endel... Noen som har merket at knappene på tastaturet blir dårlige etterhvert? Har hatt maskinen en stund nå, og spilt spill som Fry Cry, Doom 3 og NFSU2. Nå er space veldig "skeiv", da denne brukes mye i spill. Pilknappene mine er sånn halvveis skeive, henger seg av og til opp. Spilt for mye NFSU2 kanskje? AWSD er legger "inne" enn knappene på resten av tastaturet.... Må vel investere i nytt tastatur... Lenke til kommentar
Noiria Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Selv har jeg CL50, og jeg har spilt mye de siste 17 månedene (siden jeg kjøpte maskinen). Tastaturet mitt er helt fint, bortsettfra at de vanligste tastene har blitt glatte (som de jo blir), og hjørnene på D-en og S-en på d- og s-tastene begynner å bli litt slitte i kantene. En av de jeg deler leilighet med har CL56, og han har heller ikke noen problemer med sitt tastatur, til tross for at han ikke akkurat har brukt den mye. Jeg foreslår at du tar kontakt med Whitebox, og de kommer helt sikkert til å sende deg et nytt tastatur, og det er ikke noe problem å bytte tastaturet. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Dessverre er det slik i dag, at dem ikke lager ting etter som hva det er ment for, slik at tastaturene etterhvert blir glatte av syre/fett vi har på fingrene.... Men de skal jo ikke bli skjeive, om du ikke har brukt det veldig mye og presset knappene mye "skakt" osv. www.multicom.no selger norske tastaturer til 499kr om et bytte skulle være ønskelig. For å bytte på CL 56 trenger du kun å ta opp dekslet ved bryterpanel (sitter klipset) også er det to skruer som holder tastaturet. Deretter er det bare å dra kontakten ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Mitt funker som bare det. WB sender tastatur til deg gratis, vil jeg tro. Det gjorde de iallefall til meg. Jeg har et liggende. Hvis du trenger. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Må vel investere i nytt tastatur... Du burde kunne reklamere på dette, da det ikke er sånn det skal være... Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det kommer vel litt ann på hvordan man bruker tastaturet. Tastatur til laptop'er er ikke like solide som gamle Keytronic og IBM tastatur er. Spesielt er de som regel ikke noe glade i om på en måte "vrir" litt på tastene når du trykker dem ned. Til beinhård gaming, er nok et vanlig tastatur bedre egnet (både mtp. levetid og ergonomi). Men for all del, send gjerne en klage til Whitebox.... et nytt tastatur er bedre enn et gammelt slitt tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå