Audun B Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Noen som vet hvor man finner HLTV models til 1.6? Just fckn google it! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Vel, hadde det ikke vært for at jeg allerede har gjort det mange ganger, og bare kommet til forumer osv. som bare diskuterer HLTV models og ikke gir en god link til hvor jeg kan laste de ned, så hadde jeg gjort det. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 http://www.google.no/search?hl=no&q=hltv-m...-s%C3%B8k&meta= Se i første linken f.eks. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Næmmen hei, har aldri funnet noe de uttalige gangen jeg har googlet før. Jeg har brukt annet søkeord, skylder på det jeg. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 VentriloMIX Der er både gamle, og nye ventrilo + teamspeak! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg prøvd det x-spectate, men når jeg går inn på en server kommer dette opp: Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hmm, jeg lurer på om man kan ta av den meldingen som kommer opp når du dør med x-spec, ala : X-Spec Launched el. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 USB Tweak - Fjerner flaskehalsen med lav HZ på USBporten, essensiell for de som har mus av nyere sort, og som ikke får utnyttet hastigheten på musen fult ut. Husk forøvrig også å lese guiden godt før du setter igang.Fungerer med Logitech MX *** og optiske Razermus, Fungerer ikke med Microsoftmus/trådløse mus USBTweak'en kan hentes her: http://vaffel-prod.com/personlig/erlend/usbtweak.zip Hm, Microsoft IntelliMouse 3.0 Explorer klarer fint 500 Hz. MX 518 min klarer visstnok 1000Hz (Kjører 250 Hz, merker ikke så stor forskjell selv jeg ) Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Noen som har en link til usbtweaken? Linken i første posten er død. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hmm, jeg lurer på om man kan ta av den meldingen som kommer opp når du dør med x-spec, ala : X-Spec Launched el. X-spec skulle visstnok bli tatt av VAC2, siden den inneholder wh, men på Steam-forumet er det fortsatt uvisshet om dette faktisk fører til ban....Valve vil jo ikke si noe. En annen ting.....finnes det noe HLSW-lignende program for Linux? mvh Pantera Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 finnes det noe HLSW-lignende program for Linux? XQF. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Takker. Det skal prøves...... pantera Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Når du først snakker om USB tweak så prøv heller denne linken: http://www.softpedia.com/get/Tweak/System-...-switcher.shtml Mye lettere å bruke enn de andre filene som må legges inn. Lenke til kommentar
oPeq Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 1.6 skins - Hater du de nye condition zero skinsene? eller er det noe galt med modelsene dine? da er dette pakken som gjennomppretter det gode gamle skins ka hentes her: www.vaffel-prod.com/personlig/erlend/1.6skins.exe Vet du hvor den filen ligger nå? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hvilket program kan man snakka over et lokalt netverk? Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Denne var da utrolig nyttig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Anngående Ventrilo, nå kan man få seg en gratis server fra www.freevt.net Fungerer fett Annbefales for klaner o.l.! Lenke til kommentar
T homas Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 inn i mine innleg Lenke til kommentar
x3ptr Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Han fyren som lagte sa jo at det ikkje sikker det funke på trådløs mus Hvem sa noe om trådløs mus? Jeg har mus med tråd, helt vanlig sytråd, så skulle vel funke greit (seriøst; den har tråd)? 3649590[/snapback] jeg har mus med ullgarn jeg, funker topp sy tråden røk så måtte ha noe sterkere Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Han fyren som lagte sa jo at det ikkje sikker det funke på trådløs mus Hvem sa noe om trådløs mus? Jeg har mus med tråd, helt vanlig sytråd, så skulle vel funke greit (seriøst; den har tråd)? 3649590[/snapback] jeg har mus med ullgarn jeg, funker topp sy tråden røk så måtte ha noe sterkere 5685258[/snapback] Røsk opp en gammel tråd bare for å spamme piss. GJ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå