E.T Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Dette var en tråd om CS apps men PGA liten kapasitet, og det fakta at jeg iokke spiller CS lenger gjør det vanskelig for meg å holde den oppdatert, velger derfor å slette tråden. Vær så snill og ikke bump denne, la den dø i fred Endret 25. juni 2006 av E.T Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 en bra liste med nyttige ting selv om jeg hadde det meste fra før. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Skal sjekke ut HLSW og skins, ellers har jeg alt bortsett fra Mousefix (noe som i alt utgjør halvparten av det du skrev ) Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Skal sjekke ut HLSW og skins, ellers har jeg alt bortsett fra Mousefix (noe som i alt utgjør halvparten av det du skrev ) det er bra du legger ut de GAMLE skinsa. det er mange som legger inn masse nye skins, men så får de lyst på de gamle igjen. Lenke til kommentar
Malux Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 1.6 skins - Hater du de nye condition zero skinsene? eller er det noe galt med modelsene dine? da er dette pakken som gjennomppretter det gode gamle skins ka hentes her: www.vaffel-prod.com/personlig/erlend/1.6skins.exe ahh, takker så meget, Har lett etter de gamle skinsa lenge Lenke til kommentar
E.T Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Skal sjekke ut HLSW og skins, ellers har jeg alt bortsett fra Mousefix (noe som i alt utgjør halvparten av det du skrev ) Beklager på det sterkeste feilaktig informasjon om mousefixen, var vist bare noe jeg hadde fått for meg Jeg har unasett googlet litt, og fant heldigvis ut hva det egentlig gjorde. Det er nå selvfølgelig rettet, takk for at du er oppmerksom Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Angånende det med "mousefix". Er det ikke bare å slå av enhance pointer precision? Merker iallefall at musa beveger seg like mye uansett da. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Er en del VELDIG subjektive ting her. Man kan for eks. like å ha acceleration på, bruke teamspeak2 eller lignende i stedet for ventrilo. Man kan bruke en annen IRC klient enn mIRC, man kan la være å bruke irc i det hele tatt osv. Men ellers: greit. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Er en del VELDIG subjektive ting her.Man kan for eks. like å ha acceleration på, bruke teamspeak2 eller lignende i stedet for ventrilo. Man kan bruke en annen IRC klient enn mIRC, man kan la være å bruke irc i det hele tatt osv. Men ellers: greit. Kan vel bruke hva du vil? kom heller med forslag om ting jeg skal tilføye du Jeg legger bare ut liste om hva jeg liker, og hva andre anbefaler. Personlig har jeg liten erfaring med teamspeak og andre IRC klienter, men du må gjerne skrive inn litt om de, så kan jeg legge det til Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 ta med Powerstrip, SKplayer, all seeing eye (onlinespill generellt), Lenke til kommentar
E.T Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 ta med Powerstrip, SKplayer, all seeing eye (onlinespill generellt), Kan godt ta med en bit om powerstrip ja, men SKplayer har jeg aldri hørt om : Lenke til kommentar
brillan Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 SKplayer starter demoer fra windows. N00bish Lenke til kommentar
whom Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Siden du også har med mouse fix, så synes jeg du burde ta med USB-HZ tweaken også, laget av RaZiel Diskusjon rundt og om denne tweaken, kan taas her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...&hl=diamondback Lenke til kommentar
Malux Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 SKplayer må du ha med ja, det er et nydelig bra program Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2004 Mouse fix er noe DRITT Hvis du i det hele tatt spiller noe annet enn cs så ikke innstaller det.. Mye bedre å bare slå av mouse acceleration i windows.. Funker fett Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 10. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2004 Takk ET ! ! ! Satt her i går og letet etter dette innlegget, men da fantes det ikke. - Nå gjør det det. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 10. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2004 Må bare si at man skal passe på hvis man skal overklokke skjermkortet. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 10. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2004 Skype kan vel også bruker til samme formål som Ventrilo... Lenke til kommentar
E.T Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2004 Skype kan vel bare brukest med 2 personer? Det er dessuten tungvindt og langt mer ressurskrevende enn både VT og teamspeak (utifra det jeg har hørt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå