Gå til innhold

Sikkerheten på TG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, om du ser bort frå dei organiserte tjuvane som tar med seg PCen under skjørtet og "The Weed Corner" så er det vel ganske bra :p

 

Neida, det er eit seriøst arrangement og ikkje noko slikt der. Mulig nokre klåfingra som tar ein Grandis og Cola, men at folk stjeler PC-utstyr kan eg ikkje tenke meg. Du må jo tross alt betale billett for å komme inn.

Lenke til kommentar

Når det gjelder dop vil jeg si at TG04 hvertfall ikke var fritt for det..

En del satt med vannbonger bak hallen, og rundt om, men de blir hvertfall ikke aggressive på den type rus :) For ikke å gå inn i en diskusjon om hasj er farlig eller ikke, så kan jeg hvertfall konstatere at dop ikke har skapt noen problemer for meg som deltaker på TG.

Lenke til kommentar

Sikkerheten på TG er suveren, litt for suveren noen ganger..... de tar kjøleskap som er koblet til PSU i pc'en f.eks....... folk har sluppet inn fulle og rusa, og man har folk som sitter rundt skipet å tar seg en joint, men er aldri noe bråk med de. har forekommet noen _FÅ_ tyveri, men det er VELDIG sjeldent på TG. så din mor ingenting å bekymre seg for. :thumbup:

 

EDIT: bare et par leifer

Endret av Messias^
Lenke til kommentar
Sikkerheten på TG er suveren, litt for suveren noen ganger..... de tar kjøleskap som er koblet til PSU i pc'en f.eks....... folk har sluppet inn fulle og rusa, og man har folk som sitter rundt skipet å tar seg en joint, men er aldri noe bråk med de. har forekommet noen _FÅ_ tyveri, men det er VELDIG sjeldent på TG. så din mor ingenting å bekymre seg for. :thumbup:

 

EDIT: bare et par leifer

Haha, håper ikke mora hans leser det.. :p

 

og man har folk som sitter rundt skipet å tar seg en joint
Lenke til kommentar
er det noen der som gjør sånn fjortiss ting som å tegne i annsiktet på folk og kødder mens de sover?

Garantert.

 

Det jeg er redd for er at jeg ikke har lås på kabinettet mitt og at folk stjeler my precious BH-5 minne mens jeg sover!

Er jo nesten ingen som legger merke til det..

Lenke til kommentar
ikke dumt! :)

 

men, hvis du har det gamle minnet som evt. fulgte med da du kjøpte din maskin, kan du jo bare putte det inn igjen. Hvis det ikke er helt bunnen da :p

Blir nok litt vanskelig da det er solgt.

Men tenkte jo ikke bare på minnet, skjermkortet er jo lett å få ut også..

Kanskje jeg kjøper meg nytt kabinett :hmm:

Lenke til kommentar
ikke dumt! :)

 

men, hvis du har det gamle minnet som evt. fulgte med da du kjøpte din maskin, kan du jo bare putte det inn igjen. Hvis det ikke er helt bunnen da :p

Blir nok litt vanskelig da det er solgt.

Men tenkte jo ikke bare på minnet, skjermkortet er jo lett å få ut også..

Kanskje jeg kjøper meg nytt kabinett :hmm:

hvorfor kjøpe? når man kan LAGE!!!!!! :dremel:

 

 

Selvgjort er velgjort sier jeg bare :thumbup:

Lenke til kommentar

enig, men hvorfor ikke da ta Dreamhack, som er litt større enn TG

 

er forresten god sikkerhet på tg, det er nesten umulig å komme inn uten bånd, men det var lett å ta av båndet å feste det på igjen i år...

 

til trådstarter:

dop er VELDIG ulovlig, man blir kastet ut hvis man har det eller bruker det.

hvis vaktene merker at noen er beruset inne i hallen så blir de kastet ut, kanskje ikke hele tg, men til rusen har gått ut...

ingen kommer heller beruset inn, nå er det vanskelig å ta noen som har tatt ett glass øl, så noe er det vel, men ingen er synelig beruset der inne...

er forresten politi der veldig ofte, ikke at de gjør noe spessiellt der, de snakker med security og bare ser til at alt er ok der

 

 

edit: la til noe greier...

Endret av aklla
Lenke til kommentar
enig, men hvorfor ikke da ta Dreamhack, som er litt større enn TG

 

er forresten god sikkerhet på tg, det er nesten umulig å komme inn uten bånd, men det var lett å ta av båndet å feste det på igjen i år...

 

til trådstarter:

dop er VELDIG ulovlig, man blir kastet ut hvis man har det eller bruker det.

hvis vaktene merker at noen er beruset inne i hallen så blir de kastet ut, kanskje ikke hele tg, men til rusen har gått ut...

ingen kommer heller beruset inn, nå er det vanskelig å ta noen som har tatt ett glass øl, så noe er det vel, men ingen er synelig beruset der inne...

er forresten politi der veldig ofte, ikke at de gjør noe spessiellt der, de snakker med security og bare ser til at alt er ok der

 

 

edit: la til noe greier...

Vel folk har kommet BETYDELIG berusede inn der, et par av mine kamerater var drita fulle og de gikk rett inn og begynte å bråke med Security fordi de skulle da kjøleskapet vårt........ så folk kommer inn fulle og jeg VET at folk har kommet inn fjerne ( ruset på hasj o.l )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...