Viva Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 noen som vet å få creative's spillere til å lese cd plater? denne dritten leser ikke engang originale plater med programvare på. har gitt den et par smell men vil ikke slå for hardt da diskene er under.. forrige spiller som gjorde slikt fikk hele kasseten utrevet når kom ut! den andre ble slått inn igjen så plastbitene å strikker spratt! blir så forbanna dyrt å kjøpe nye tastatur å spillere pga c-varer som ikke virker! Har et par PC'er som er totalknust også! (win98 perioden) Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Regner med du har gitt den et par smell for mye da! Jeg har ikke lagt hånd på elektronisk utstyr siden C64-dagene. Da visste jeg nemlig ikke bedre! Lenke til kommentar
eldar Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 kvifor ikkje bare roa cellå litt ? Lenke til kommentar
Viva Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2002 Mulig det må investeres i ny spiller... har en i reserve liggende :smile: Software er alt du må nøye deg med å banne over, hardware er alt som kan knuses med hammer! Microsoft Windows koster og bruke! La meg se.. dett er er cd spiller nummer 4 i år å 7 datamaskiner siden 2000. + 5 tastatur. Men WindowsXP er jo litt mer stabilt en de tidligere så innkjøp av datavarer kan vel reduseres på et vis. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 22:12, Viva skrev:Mulig det må investeres i ny spiller... har en i reserve liggende :smile: Software er alt du må nøye deg med å banne over, hardware er alt som kan knuses med hammer!Microsoft Windows koster og bruke!La meg se.. dett er er cd spiller nummer 4 i år å 7 datamaskiner siden 2000. + 5 tastatur. Men WindowsXP er jo litt mer stabilt en de tidligere så innkjøp av datavarer kan vel reduseres på et vis. Så... dette er noe du skryter av? Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 22:12, Viva skrev:Mulig det må investeres i ny spiller... har en i reserve liggende :smile: Software er alt du må nøye deg med å banne over, hardware er alt som kan knuses med hammer!Microsoft Windows koster og bruke!La meg se.. dett er er cd spiller nummer 4 i år å 7 datamaskiner siden 2000. + 5 tastatur. Men WindowsXP er jo litt mer stabilt en de tidligere så innkjøp av datavarer kan vel reduseres på et vis. Uhh... hvordan klarer du det? Du må jo værra helt BLÅST I HUE. nei, stikk å PISS Lenke til kommentar
Juppjupp Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Du er bra tjukk i hodet! Hvorfor slå? Det er jo bare å sende tilbake til butikken du kjøpte utstyret hos! Da sparer du penger! Men det har vell ikke du innsett enda.... Lenke til kommentar
viranth Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Viva, du har tydligvis aggressivitetsproblemer, oppsøk lege :wink: Lenke til kommentar
Viva Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 23:59, Juppjupp skrev:Du er bra tjukk i hodet! Hvorfor slå? Det er jo bare å sende tilbake til butikken du kjøpte utstyret hos! Da sparer du penger!Men det har vell ikke du innsett enda.... Du sender da **** ikke tilbake en 2 år gammel cd spiller? da er det nå du som er tjukk i hodet fjortis! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Selv om spilleren er to år gammel, har du fortsatt visse rettigheter i forhold til varen du har kjøpt. Men siden du er så tøff i kjeften kan du finne det ut selv. Lenke til kommentar
Viva Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Nåja, alle slike varer er ment å vare minst 5 år og har garanti innen dette tidspunktet. Dette gjelder også TV/ Video spillere m.m... Men hvem stikker nå å syter over en spiller til 200 kroner? Nei blir en plextor 40x brenner. Creative blir på søppeldynga. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Har en Creative 5X DVD Cd rom her. Den slutta plutselig å virke(uten å slå den) Creative er jo berykta for og ha dårlige cd roms :smile: Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Nei, creative cdrom spillere kan brenne i helvet*. Kjøp kvalitet. Aopen sine cdrom spillere er gode. Samme med Pioneer dvd spillere. Lenke til kommentar
Viva Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Helt enig. Slutter å virke uten grunn! så skal den liksom gå på 52x.. jezz tror det knapt var 25-30x. Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 bestilte meg akkurat: Seagate Cheetah X15-36LP 36.7GB 68 pins Ultra-160 ST336752LW 15000RPM 8MB cache Holder ikke med 1, 36gig blir forlite i dag. Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Viva: Hva med å bruke noen kroner på terapitimer istedet for å slå ihjel hardware? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 03:35, SunChaser skrev:bestilte meg akkurat: Seagate Cheetah X15-36LP 36.7GB 68 pins Ultra-160 ST336752LW 15000RPM 8MB cacheHolder ikke med 1, 36gig blir forlite i dag. Og relevansen til den tråden er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå