Gå til innhold

Trenger hjelp nå!


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe grafikkkort og minne til en kompis av meg.

Kravet hans er at CS S skal kjøre glatt.

 

 

Han har følgende pc

 

 

AMD 1,6 Ghz

 

Packard Bell Imedia

 

256 SDRAM 133

 

80 Gb hardisk. (Vet ikke rrp)

 

Geforce MX 64 MB.

 

 

Noen råd ang ram og grafikk kort og ram.

 

Tenkte meg følgende POWERCOLOR ATI RADEON 128Mb 9800 SE, rammen derimot er jeg usikker på.

Endret av raffegutten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

9800 Pro er greit nok.... vill ha valgt X800 jeg da.. og nytt hk og cpu.. for ved spilling av HL2

syke krav men det er intel vi tenjer nå da!: 2,4 intel pentium 3,4..... litt mye.. mn.... Jeg hadde derfro tatt et X800 og nytt HK + Cpu... ved tanke for litt krevende...

 

Men ska du kuns pille Cs så trnger du ikke noe fetere en det du har kjøpt.. + 9800 pro kort;) lykke till med Cs

Endret av Omy
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei, nå har han hatt grafikkkortet en stund og det fungerer glimrende.

 

Neste steg er å kjøpe sd ram.

 

jeg dveler litt på denne: https://prisguiden.no/produkt/342

 

 

 

Ser at noen har nevnt overklokking av dette grafikkkortet. (9800 Pro), hvordan skal det gjøres? Er en avhengig av et bra bios program? Hvis det er tilfelle vil han få problemer siden han har Packard Bell! :thumbdown:

 

 

 

 

takker for alle svar!

Lenke til kommentar

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnefeltet. I denne stickyen står det hvordan et emnefelt i "Hjelp til kjøp/salg av PC" bør være.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved en event. endring av emnefelt. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

 

Edit: Stenges.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...