ken8 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei, lurer på om jeg skal kjøpe meg en Zen Micro, men leste på siden til creative at man ikke skal utsette spilleren for støt og slag. Med andre ord så anbefalte de ikke å løpe med den. Noen som har en og vet om det funker? Vil IPod Mini fungere bedre til dette formålet, eller blir de like? Jeg har ikke så lyst på en flash spiller med kun 512Mb. Håper noen har testet det ut. Lenke til kommentar
xadox Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 kommer kanskje ann på hvor fort du løper? Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Jogger man så jogger man Er det ingen som har en Zen Micro? Hva med IPod da? Den er det jo mange som har, funker den bra? Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har jogga med min iPod jeg, fikk ikke noe problemer med den. Dette er før øvrig på grunn av et 32MB bufferminne, jeg regner med at creative har tilsvarende, men størrelsen vet jeg ikke. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ja, sitter og lurer på dette så derfor vekker jeg opp denne tråden og håper at det er noen der ute som kan fortelle oss om hvordan jogging med Zen Micro liksom fungerer..! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Er harddisk baserte spillere og det er ikke anbefalt å utsette disse for kontinuerlig støt og slag da det kan skade lese og skrive egenskapene på disken. Vil nok fungere over en kort periode men enn kan aldri vite helt sikkert. Anbefales minne baserte spillere til ditt formål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå