krister461 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 den var i illustrert vitenskap for noen år siden. og jeg husker den for jeg strevde i noen timer for å få den til. men fikk den til husker jeg. er bare å sette seg med byant og papir til du får det til. Hvorfor gidder du å komme med en sånn tullepost? Bare for å plage andre? Oppgaven er uløselig. Punktum. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 den var i illustrert vitenskap for noen år siden. og jeg husker den for jeg strevde i noen timer for å få den til. men fikk den til husker jeg. er bare å sette seg med byant og papir til du får det til. Hvorfor gidder du å komme med en sånn tullepost? Bare for å plage andre? Oppgaven er uløselig. Punktum. desverre, den er nok ikke det nei..... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hvorfor gidder du å komme med en sånn tullepost? Bare for å plage andre? Oppgaven er uløselig. Punktum. desverre, den er nok ikke det nei..... Heh... ...da kan du enten komme med en løsning, eller forklare hva som var feil med mitt "bevis" isted! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 gikk på første forsøk Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 gikk på første forsøk Det sa rlz og wh1te også...men, begge tok feil! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 den var i illustrert vitenskap for noen år siden. og jeg husker den for jeg strevde i noen timer for å få den til. men fikk den til husker jeg. er bare å sette seg med byant og papir til du får det til. Er villig til å vedde en Spektrum-billett (til maiden-konserten i juni) på at du gjør noe feil Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 den var i illustrert vitenskap for noen år siden. og jeg husker den for jeg strevde i noen timer for å få den til. men fikk den til husker jeg. er bare å sette seg med byant og papir til du får det til. Er villig til å vedde en Spektrum-billett (til maiden-konserten i juni) på at du gjør noe feil Kan du ikke heller vedde på at jeg tar feil? Jeg vil veldig gjerne ha den billetten! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Tror jeg fikk den til. Skal lage en elendig tegning og uploade den. Edit: Hmpf, tegnet til og med igjennom den én gang, og (trodde jeg) fikk med alt. Jaja, får bare innrømme at jeg ikke klarte den Endret 9. desember 2004 av bhsand Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Tror jeg fikk den til. Skal lage en elendig tegning og uploade den. Alltid kjekt med optimister! Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Tror jeg fikk den til. Skal lage en elendig tegning og uploade den. Alltid kjekt med optimister! Den er umulig etter det jeg klarer å summe sammen. PS; Har du sett memento en gang for mye. Bra film Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 PS; Har du sett memento en gang for mye. Bra film Har sett den noen ganger! Den er ikke så dum... beklager off topic post, men trådstarter har fått svar! Lenke til kommentar
nord Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) latterlig lett. edit: si ifra om jeg ikke skjønte oppgaven! Endret 9. desember 2004 av nord Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Du har glemt en strek... Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ta en titt på venstre side og fin én feil. Lenke til kommentar
nord Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 aj, så jeg ikke før nå..huff, fjernet og endret så mye på den Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Den oppgaven hadde jeg på skolen i fjor tror jeg, jeg klarte den ikke, men tror det er en løsning. (kan ha vært lure oppgave). Skal se i geometri permen min i morgen, prøvde meg nå, men jeg klarer den ikke. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Den oppgaven hadde jeg på skolen i fjor tror jeg, jeg klarte den ikke, men tror det er en løsning. Beklager å måtte skuffet deg! Lenke til kommentar
nord Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 det er jo umulig å ikke etterlate en strek. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Den er umulig fordi det er umulig å tegne en firkant med kryss i middel uten å løfte pennen/tegne over samme strek. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Den er umulig fordi det er umulig å tegne en firkant med kryss i middel uten å løfte pennen/tegne over samme strek. EOD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå