Gå til innhold

"IQ-tegning", kan noen forklare at den er umulig?

sluffy

Anbefalte innlegg

den var i illustrert vitenskap for noen år siden. og jeg husker den for jeg strevde i noen timer for å få den til. men fikk den til husker jeg. er bare å sette seg med byant og papir til du får det til.

Hvorfor gidder du å komme med en sånn tullepost? Bare for å plage andre? Oppgaven er uløselig. Punktum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den var i illustrert vitenskap for noen år siden. og jeg husker den for jeg strevde i noen timer for å få den til. men fikk den til husker jeg. er bare å sette seg med byant og papir til du får det til.

Hvorfor gidder du å komme med en sånn tullepost? Bare for å plage andre? Oppgaven er uløselig. Punktum.

desverre, den er nok ikke det nei.....

Lenke til kommentar

Er villig til å vedde en Spektrum-billett (til maiden-konserten i juni) på at du gjør noe feil

Lenke til kommentar

Er villig til å vedde en Spektrum-billett (til maiden-konserten i juni) på at du gjør noe feil

Kan du ikke heller vedde på at jeg tar feil? Jeg vil veldig gjerne ha den billetten!;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...