sluffy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Fikk en oppgave av en veninne, der jeg skulle tegne en figur, uten å løfte blyanten, og uten å tegne en strek to ganger. Jeg er overbevist om at dette er en av de teite oppgavene som er laget for å frustrere folk, men kan ikke bevise det. Noen som kan hjelpe meg? Slik skal figuren se ut til slutt: Endret 9. desember 2004 av sluffy Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg fikk det til! Kommer med bilde snart. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Noe slikt. Nei, jeg er ikke god til å tegne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg fikk det også til. Tror jeg. Var ikke spesielt vanskelig. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Faktisk var den ganske enkel. <småskryt> Fikk det faktisk til på første forsøk. </småskryt> Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 rlz: Du har tegnet samme strek to ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 <småskryt>Fikk det faktisk til på første forsøk. </småskryt> Jeg også. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Edit: Hmm, stemmer det. Var litt vanskeligere enn hva den så ut til... Endret 9. desember 2004 av miCro Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) rlz: Du har tegnet samme strek to ganger. NO! Som sagt, jeg er ikke god til å tegne. Men jeg har ført hånda over skjermen flere ganger nå, og jeg har ikke tatt samme strek to ganger. EOD! Endret 9. desember 2004 av rlz Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) miCro: Gjør man som du sier går man glipp av 2 streker. rlz: Tegn den på nytt, med tjukkere pensel, og nummerer alle linjene. Så ser du det. Endret 9. desember 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg klarte den ikke jeg heller, fant jeg ut. Sitter og stresser på et papir nå. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Fikk den til etter 5 sek. Var faktisk såre enkel. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) *tegne for hånd på papir* *EDIT: Jeg er mann nok til å innrømme når jeg tar GRUNDIG feil. Mine ovenstående innlegg = bullshit. Endret 9. desember 2004 av rlz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg nekter faktisk å tro at noen har klart den. I så fall; kom med oppskrift. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Jeg nekter faktisk å tro at noen har klart den. I så fall; kom med oppskrift. *Tegne for hånd for å bevise at det egentlig ikke er vanskelig* Shit! Jeg mangler den ene buen! *Tegne videre* EDIT: Klarte det! Bilde følger! EDIT2: Nok en gang, glem det. Forbanna streker. Endret 9. desember 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Det er umulig å klare å tegne den, pga det er et like antall punkter med et oddetall streker koblet til seg. Mye av samme grunn som "tegn strek gjennom dørene i huset"(ligger kanskje på Annet et sted) ikke var mulig Endret 9. desember 2004 av orcblood Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det er umulig å klare å tegne den, pga det er et like antall punkter med et oddetall streker koblet til seg. Mye av samme grunn som "tegn strek gjennom dørene i huset"(ligger kanskje på Annet et sted) ikke var mulig Stemmer det... tegningen består av fire punkt med 5 streker mot seg...dvs. at man må enten starte eller slutte i dette punket for å så med alle strekene som går mot punktet... ...det betyr at uansett hvordan man tegner så vil man ende opp i et punkt der alle tilhørende streker er tegnet samtidig som to andre punkt vil ha en strek mellom seg som ikke er tegnet! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Det var denne forklaringen jeg var ute etter. Takk Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 den var i illustrert vitenskap for noen år siden. og jeg husker den for jeg strevde i noen timer for å få den til. men fikk den til husker jeg. er bare å sette seg med byant og papir til du får det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå