schloemi Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 ja dere leste riktig..... se bildet her: Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) så den på motorfestivalen... Viper???? Plattform ja..... Stemmer Endret 9. desember 2004 av Pluggen Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hahaha... veldig bra arbeid, men bilen ble utrolig stygg. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 syns den va kul eg:D... kan tenke meg at de ikkje e behagli å ligge å kjøre då akkurat... Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Her er det en skikkelig 850 http://www.trim-4-eldre.com/images/treff/2...ni-DSCF0048.JPG http://www.trim-4-eldre.com/images/treff/2...ni-DSCF0045.JPG http://www.trim-4-eldre.com/images/treff/2...ni-DSC00267.JPG Lenke til kommentar
Mecko Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Bygge om en vakker Viper til en VOLVO???? Hvor er verden på vei hen??? Dette kan bare være toppen av idioti! Tror jeg skal kjøpe meg en Ferrari og bygge den om til en VW Transporter! Se om det blir noe tøft... Hvis bilen bli bygd for å provosere, har den f#¤& meg klart det! Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Bygge om en vakker Viper til en VOLVO???? Hvor er verden på vei hen??? Dette kan bare være toppen av idioti! Tror jeg skal være ganske enig med deg i det... Men.. sikkert noen som har lyst til og drive med et sjukt prosjekt...!! Men ellers så er det ikke bra...! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Bygge om en vakker Viper til en VOLVO???? Hvor er verden på vei hen??? Dette kan bare være toppen av idioti! Tror jeg skal kjøpe meg en Ferrari og bygge den om til en VW Transporter! Se om det blir noe tøft... Hvis bilen bli bygd for å provosere, har den f#¤& meg klart det! Enig jeg å der.... Farlige saker folk får for seg nå om daan.... Bygg i så fall oppover........ Lenke til kommentar
kadett Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Viper motor? Det var en tynn en :-) Tror ikke at de fikk plass til en over 7 liter stor v10 der nei. Er det ikke et topplokk deksel som står opp over panseret? Hmmmmm Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Den er jo "lettere" modda da........ Viper platform, motor... Alt er fra viper borsett fra karossen... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Vel, sinnsykt stygt men originalt påfunn hvertfall. Lenke til kommentar
eab Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det som stikker opp fra panseret ser ikke ut som en V10 fra verken dodge ram srt10 eller viper R/T eller Viper srt10. Den gamle vipermotoren har to "luftinntak", en for hver sylinderrekke, og er rød. Den nye motoren brukt i srt10 bilene har røde toppdeksler og grå innsugningsmanifold. Den ligner litt, men såvidt jeg vet deles denne i to, en til hver sylinderrekke. Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Beklager å ødelegge en vittig tråd, men det er nok bare en vanlig Volvo rød-motor nedi der. Det er noen år siden denne bilen dukket opp - det er nok verdens laveste Volvo, men like fullt en Volvo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå