Gå til innhold

Thermaltake SViking problemer

Anbefalte innlegg

heisann, har nettopp bygget en ny PC og har SVinking kabinett fra Thermaltake. Har koblet til alle kablene og har noen spørsmål:

- Skal CPU sesonren ligge mellom vifta og prosessoren? Jeg har ihvertfall klemt den mellom der, vet ikke om det var riktig menmen..

- Den nedeste temperatursensoren viser HHH og konstant piper. Alle vifter kjøres, står i BIOS at temperaturen er normal. Ingenting er overvarmet. Bruksanvisningen er utrolig dårlig! er ikke bedre på Thermaltakes support.

Noen som kan hjelpe meg med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er ikke jeg sikker på hva slags sensor du har, men dette er en vanelig måte å montere denne på :

Temperature Probe Installation.

http://www.envynews.com/index.php?ID=580&page=3#start

Klikk på bildet der.

jepp..det der ser ut til å stemme men ett problem: installert på en AMD 3200+ ..har ikke plass til sensoren. Har nå plassert den mellom kjøleribbene i og med at jeg monterte den feil. Den viser absolutt ikke reel verdi :p , var nede i 21 celsius med viftene på fult.

Har noen tips omg. montering av slik sensor som lenken ovenfor med en AMD 3200+ ?

Lenke til kommentar

Da er vel beste måte den som Ødd sier, plaser den helt inn til kjernen, men uten at den kommer i klem mellom prosessor og kjøler. På kjøleribbene får du nok lav temp ja, har ikke så mye for seg å plassere den der ;)

Endret av Glock19
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...