tbend Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Vurdere å kjøpe en 3,2er for å se om den går lenger enn min,,, så vil jeg høre om noen har klokka den noe og i så fall kjøling og volt +++ Håper på mange klokker hær,,, Lenke til kommentar
tbend Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 ingen som har? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ja den går ein smule lenger, men spar pengen dine... Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har en selv som ligger på @ 4 ghz. Northwooden har høy pris om dagen så med litt flaks får du solgt for en god pris. Vil annbefale deg å kjøpe en med D0 stepping, og Costa Rica produsert. Tror Multicom har det på lager. Lønner seg å spørre for å få riktig stepping. Den viktigste komponenten ved prescott klokking er hovedkortet. Det er vell egentlig nesten bare Abits IC7 G som klarer 4.0ghz med prescott uten droopmod. Jeg bytta fra min 3.2C. Har ikke angra et sekund! Denne linken handler om klokking av 3.2E og annbefales på det sterkeste. LINK Lenke til kommentar
tbend Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Takker, det var litt av en post! ' Flere!? Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 jeg har og en 3.2 til socket 478 prescott! Overklokker fint den! Jeg har Thermalright XP 120 kjølinga + ei 120mm papst vifte! Kjører stabilt på 3.8ghz uten å stille volten veldig godt fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå