m-kane Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Heisann! Satte sammen en maskin for en bekjent. P4 540 (3,2) S775 P5GDC Deluxe (915 chipset) AOpen Aeolus 6600 gt 2x512MB PC3200 DDR(1) ram 2x250GB WD Sata disker Nec ND3500-a Samsung DVD Rom Floppy 7-In-1 Reader CF I&II/SM/MMC/SD/MS/MS Pro USB2.0 2x80mm kabbis vifter Alt dette gikk inn i et AOpen H600C - med 350W silent PSU. PSUen har bare 20 pinner, men HK krevde 24 - men ifølge manualen skulle ikke dette være et problem. Etter at jeg leverte den fra meg (ca 1 uke - og etter at et Pinnacle DV kort av et eller annet slag - med PCI var montert) fikk han problemer. Han spillte Need for speed 2 underground (?) og skjermen gikk i svart - før den kom igjen med striper over det hele - og nektet å starte flere spill. Kortet ble returnert til web butikk, og han fikk nytt. Dette ble montert i dag, men da han startet opp fikk han beskjed om at kortet ikke fikk nok strøm og at hastigheten var redusert for å unngå skade. Han får når han nå prøver å starte nyere spill (NfS2Undergr., FarCry, FIFA2005) striper på skjermen, og de kan egentlig ikke brukes. Call of Duty fungerer. Ditto er bildet bra i windows (tidligere var det striper alltid) Jeg spillte Far Cry endel da jeg bygget den. Dro også gjennom 3D mark 03 og 05 endel ganger - uten problemer. Det jeg da ønsker deres innspill på er: Er det rett og slett en for svar PSU i dette kabinettet? Vil det hjelpe å sette inn en overgang fra 20-24 pinner på HK kontakten? Hva annet kan evt være problemet? Endret 9. desember 2004 av m-kane Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Ingen som har peiling på om en overgang kan hjelpe? Lenke til kommentar
Eon Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 http://nvidia.custhelp.com/cgi-bin/nvidia....9NjYwMA**&p_li= denne drivern fra nvidia fiksa samma problem på min pc Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Er strømkabelen til skjermkortet kopla til? Er den det tyder det på at PSU er for svak. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Edit: Dobbelpost pga. ett eller anna klikk med forumet. Endret 16. desember 2004 av sedsberg Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) PCI-e grafikkort - nix ekstra strøm nødvendig Skal kikke på den linken Eon! (edit: Ser ut til å bare være til agp versjonen, men takk alikevel!) Endret 16. desember 2004 av m-kane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå