Kizzaz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet930.htm Denne ser rå, men er den tower? vil gjerne ha tower med gode kjølemuligheter, noen forslag? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Denne ser rå , men er den tower ? Hva betyr det a ? Endret 9. desember 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Full tower, altså over midi tower, det er det vi kaller det her i Rogaland, iallefall her hos meg. Et hakk over miditower Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Full tower, altså over midi tower, det er det vi kaller det her i Rogaland, iallefall her hos meg. Et hakk over miditower ahh, forklar deg litt bedre neste gang. Men greit nok Liker dette veldig godt Skal kjøpe det etter jul men du er sikkert ute etter noe litt mere harry eller ? Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Ser bra ut det, men hadde håpet å få litt mer vifteplass, in og ut, uten å bruke cd-rom brønnene Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 må bare si det ( min mening om det kabinettet) : blir nesten litt sånn småkvalm når jeg ser det ... men ikke hør på meg jeg ville heller ha valgt det I&S kabinettet som Chris_p4_2.8@800 linka til i stede for det jallaplastikk greiene der... hvor mye er du villig til å betaler for et tower da? Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Hadde regnt inn en 1000 lapp u/psu, jeg vil liksom ha mange vifter og en god å lydløs en, men den trenger selvfølgelig ikke å være helt lydløs. Men jeg er intresert i den, men hva er standare høyden til tower, jeg ser at hw og microplex varierer i hva fulltower er. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 En lydløs en og du linker til det kabinettet på toppen desverre tviler på at den er så støyfri at det gjør noe Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 ja, eg vet det ikke er så lydløst, men jeg tror jeg fant et nytt et. Dette: tungt og viftefult Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Her har du kabinett . http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3705 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) ja, eg vet det ikke er så lydløst, men jeg tror jeg fant et nytt et. Dette: tungt og viftefult Det der framfor det jeg linket til ? for en mye dyrere penge også ? hmm, rart ok, koster ca 300-400 mere og er mye styggere etter min mening Jeg liker chiftec men det er bare dragon serien men ville heller hatt I&S uansett for 995 er ikke dyrt det snekker'n linket til er ganske dyrt , mulig veldig stille men har også hørt at for og få mere en 4 HD brønner intrne må du montere på ekstra eller var det et annet ? Edit : 7 x 5.25 (Exposed) 1 x 3.5 (Exposed), 3 (Hidden) Endret 10. desember 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Jeg syns det her er tøft en del vifte plasser pluss bra modde muligheter..... vis du skal modde da... edit:skrivefeil Endret 10. desember 2004 av DarkStarr Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 akkurat antec vil jeg ikke ha, ikke nok vifteplasser syns jeg. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 akkurat antec vil jeg ikke ha, ikke nok vifteplasser syns jeg. Det er 5 vifte plasser da... som du bare kan klippse på vifter Er ikke det nok ? Da må du begyne og borre osv. Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Full tower, altså over midi tower, det er det vi kaller det her i Rogaland, iallefall her hos meg. Et hakk over miditower ahh, forklar deg litt bedre neste gang. Men greit nok Liker dette veldig godt Skal kjøpe det etter jul men du er sikkert ute etter noe litt mere harry eller ? Pent kabinett det, men det at den har dårlige muligheter for hdd vifter, gjorde at jeg heller kommer til å satse på Coolermaster Stacker....er litt forelsket i det kabinettet MVH TommyL Endret 11. desember 2004 av TommyL Lenke til kommentar
Zhaar Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet930.htm Denne ser rå, men er den tower? vil gjerne ha tower med gode kjølemuligheter, noen forslag? Har dette I&S kabinettet fra Microplex selv. Bruker du 5 av disse drevrammene, får du plass til 15 disker og vil ha 5x80+1x120 i front og 2x80+1x120 vifter bak. ~Zhaar~ Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 skal du ha kabinett du ikke kommer til å angre på, så er Lian Li PC-V2000B bra. Dyrt.......ja. Men vert det Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg ville gjerne hatt Lian Li men jeg syns det blir for dyrt, men det I&S ser bra ut og det kan nok gå det. Det står iallefall mellom I&S og Chieftech sin, iallefall en av Chieftech sine, ikke dragon. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 I&S vs. Chiftec (ikke dragon) = I&S Anyday\anytime Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet930.htm Denne ser rå, men er den tower? vil gjerne ha tower med gode kjølemuligheter, noen forslag? Har dette I&S kabinettet fra Microplex selv. Bruker du 5 av disse drevrammene, får du plass til 15 disker og vil ha 5x80+1x120 i front og 2x80+1x120 vifter bak. ~Zhaar~ Aha....men hvordan funker det med den døra i front...tar man den av da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå