Gå til innhold

Modding av Silent Viking


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har gjort akkurat det du sier, byttet vifte på denne ribben med en Enermax 80x80mm.

 

Alt du trenger å gjøre, er å skru av den gamle, fjerne den, sette på den nye og skru den fast!!!

 

Jeg kan kjøre maskinen min helt stabilt (skrur opp hastigheten på viftene når jeg spiller) på laveste hastighet. Dvs 14 dB!!!

 

Da snakker vi silent da...

 

Lykke til ANBEFALES! (Ikke vannskelig, men vær forsisktig "just in case")

 

 

reigert: Glemte å si at jeg har en AMD XP 1700+!

 

[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-06-02 22:52 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-02 22:51, Kenny000 skrev:

Jeg kan kjøre maskinen min helt stabilt (skrur opp hastigheten på viftene når jeg spiller) på laveste hastighet. Dvs 14 dB!!!


Et lite spørsmål. Jeg har en Enermax vifte selv og synes ikke jeg hører en nevneverdig økning i støy før jeg har skrudd rheostaten nesten helt mot midten. Noen som kan si seg litt enig?

 

Så jeg ser ikke helt vitsen med å kjøre på absolutt laveste nivå..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-02 23:11, PanzerFaust skrev:

Et lite spørsmål. Jeg har en Enermax vifte selv og synes ikke jeg hører en nevneverdig økning i støy før jeg har skrudd rheostaten nesten helt mot midten. Noen som kan si seg litt enig?


Så jeg ser ikke helt vitsen med å kjøre på absolutt laveste nivå..


 

Jeg kjører den ikke p ålaveste hastighet, jeg pleier å kjøre den litt under halveis hastighet. Gjorde det etter å gå lei av å åpne kabinettet når jeg skulle spille...

 

Det kom altså litt feil ut det jeg skrev, men jeg mente å si at jeg har MULIGHETEN til å kjøre den på laveste nivå....

 

Sorry at jeg skrev det på den måten.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...