Gjest Slettet-hCbNt6w4Pq Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Skal ha ny PC etter jul...skal ha Athlon 64 og nForce 4...men når jeg først er i gang med å kjøpe bra deler så vil jeg ikke nøye meg med vanlig DDR...DDR2 har større bus hastighet og vil lønne seg mere i framtiden. Men når kommer det støtte for DDR2 for AMD hovedkort? Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 ca 2006. lykke til med ventinga. http://www.theinquirer.net/?article=20108 Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 " Muuuhaha " Jeg angrer ikke noe på kjøpet mitt, valgte intel Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Skal ha ny PC etter jul...skal ha Athlon 64 og nForce 4...men når jeg først er i gang med å kjøpe bra deler så vil jeg ikke nøye meg med vanlig DDR...DDR2 har større bus hastighet og vil lønne seg mere i framtiden. Men når kommer det støtte for DDR2 for AMD hovedkort? AMD har sagt at de vil benytte seg av DDR2 når det er ytelsesmessig, og prismessig nødvendig. Akkurat i øyeblikket så er det ikke behov for DDR2 da man har DDR som er rimeligere, og som yter vel så bra og bedre Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 En får tak i DDR1 ram som kjører over DDR600, så DDR2 er ikke så viktig enda Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Siden du sa du ikke skulle Nøye deg med vanlig DDR brikker kan du jo kjøpe en noen sinnsyke OCZ brikker fra Netshop eller noe. Du får sikkert tak i noe sykere en det igjen men da må du nok lete litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå