Mato Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 oki som bussjåfør bør vell jeg dra en "dette har jeg hørt på bussen" historie vell jeg hadde 2 14`is Tøser ( svavangersk for horer) på bussen for lenge sidne , di satt og snakket og et eller annet , men så sa den ene "jeg burde jo vist at han var ekkel men jeg skjønte det ikke før etter at jeg sugde han, men han spanderte jo sprit på meg så det var ikke så ille" ¨ og etter på sier venina , " ja jeg vet hvorda det er og ha ligget med folk for og finne ut at di er ekle " Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Morsomt... noen personer er helt lost. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 oki som bussjåfør bør vell jeg dra en "dette har jeg hørt på bussen" historie vell jeg hadde 2 14`is Tøser ( svavangersk for horer) på bussen for lenge sidne , di satt og snakket og et eller annet , men så sa den ene "jeg burde jo vist at han var ekkel men jeg skjønte det ikke før etter at jeg sugde han, men han spanderte jo sprit på meg så det var ikke så ille" ¨ og etter på sier venina , " ja jeg vet hvorda det er og ha ligget med folk for og finne ut at di er ekle " OMFG! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 AH! Historie om ei som gikk i klassen til ei venninne av meg: "Jeg ble invitert på fest av en jeg kjenner, men han var lissom den eneste jeg hadde møtt der, da! Så jeg kjente liksom INGEN, ikke sant! Men det endte opp med at jeg sugde tre av dem, liksom!" Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 lagde en fin liten .bat fil på skolens datarom så begynner fyren ved siden av meg: Ey du, ka faen jør du? prøva du å hack eller? eller sletta du windows'n? Jeg: kan du noe som helst om data? Han: ja så klart jeg kan aktivere cheats til cs og joine servere! serriøst jeg fikk løst til å slå han ned der og da... Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) lagde en fin liten .bat fil på skolens datarom så begynner fyren ved siden av meg: Ey du, ka faen jør du? prøva du å hack eller? eller sletta du windows'n? Jeg: kan du noe som helst om data? Han: ja så klart jeg kan aktivere cheats til cs og joine servere! serriøst jeg fikk løst til å slå han ned der og da... Vi kan ikke gjøre noe som helst, for den dataansvarlige på skolen er så dum at han har stengt av alt mulig, så man kan knapt ikke gå inn på hotmail lengre... Og en gang presterte han å putte inn ei cdplate opp ned :!: Og når det kommer til busshistorier har jeg mange, men noe av det artigste var da ei smellfeit dundre skulle inn på bussen, rusa på masse rart. Hun satt å banna og snakka til en "usynlig mann", og hun hadde klart å brenne hull i kjolen med sigarettglør da hun satt på busstoppet... Går det an Endret 13. desember 2004 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå