pimpim Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Hei der! Jeg holder på å bygge meg en ny PC og er ganske forvirret på minne-fronten, så jeg lurte på om noen her hadde tips angående minne til følgende oppsett: Hovedkort: Gigabyte K8NXP-SLI nForce4 SLI CPU: AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz Anyone? -k Endret 9. desember 2004 av pimpim Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Mengde? Pris? Disse er fine økonmiske brikker: Økonomisk Rå brikker: Rå Lykke til! Lenke til kommentar
pimpim Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Takk for kjapt svar. Hadde i første omgang tenkt 1 GB. Pris spiller ikke så veldig stor rolle - vil ha noe jeg kan leve med en stund fremover. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Takk for kjapt svar. Hadde i første omgang tenkt 1 GB. Pris spiller ikke så veldig stor rolle - vil ha noe jeg kan leve med en stund fremover. Da er jo valget ditt, tror ikke at du kommer til å angre på om du velger Kingston brikkene, men du får bestemme selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå