Bj.Robert.A Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 jeg har 512mb.. husker ikke helt typen ... radeon 9800PRO..og P4 2.8..200GB hdd... har tenkt til å oppgradere til TG men er usikker på RAM kjøp... har en suhttle med maks 2GB RAM... kommer ikke til å kjøpe nytt hvedkort til det kabinettet... hva burde jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ville nok kjøpt meg en ram brikke til på 512MB slik at du har 1GB med ram, dette kommer godt med. Gjerne kjøp en som er lik den andre. Lenke til kommentar
Bj.Robert.A Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 men er det ikke lurt å kjøpe litt mere nå siden jeg har planer om å vente en stund før jeg oppgraderer igjen... Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 men er det ikke lurt å kjøpe litt mere nå siden jeg har planer om å vente en stund før jeg oppgraderer igjen... Rammen kan du bruke på neste system også, om du ikke bygger ett DDR II system da. Lenke til kommentar
Bj.Robert.A Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 sant det... hehe Lenke til kommentar
Bj.Robert.A Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 sant det... hehe men hva er forskjellen på DDR og DDR II... Lenke til kommentar
Vicar Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 DDR2 har mindre effektforbruk, og kjører gjerne på høyere hastigheter enn DDR1(Men ofte med slappere timings). Ulempen er jo at det er mye dyrere enn DDR og ikke er bakoverkompatibelt med DDR1. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) sant det... hehemen hva er forskjellen på DDR og DDR II... DDR II er den nye rammen som har kommet på markedet. Denne skal visst nok være raskere enn vanlig DDR minne. (på samme spesifiserte hastighet) Men i tester har de funnet ut at det ikke er store forskjellen, DDR II var hakket raskere. Endret 11. desember 2004 av Deuce Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Kan dere anbefale og kjøpe ddr 2 fremfor ddr vanlig? tenkte på og kjøpe ny ram til det gamle hk-et mitt Lenke til kommentar
Bj.Robert.A Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 da må du nok bytte ut hk ditt med et som støtter ddr2.... men siden det ikke er så mye bedre og det er jo en del dyrere også så det vill nok vært lurt å kjøpe ddr viss du ikke har en del penger da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå