RBW Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 46 LCD-tommer fra iiyama Skjermprodusenten iiyama er kanskje best kjent for sine dataskjermer. Nå slår de på stortrommen og lanserer en 46-tommers LCD-TV-skjerm. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Er langt under mitt julebudsjett da.. Lenke til kommentar
shebban Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hvem bruker 80k på et fjernsyn??? Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 De som kjøper den kan ike være annet en dum. kan ikke selskapet heller bruke pengene sine på å utvikle 0ms lcd skjermer til oss Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 de som tjener 50 000 før de står opp om morgenen... Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 De som kjøper den kan ike være annet en dum. Hvorfor det? Det finnes jo folk med penger. Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Er ikke mer enn 4 år siden Pioneer kom med 52" plasma til en pris tilsvarende en kurrant bil (les: 160.000) og allikevel var det da noen som kjøpte de også... En annen gang kanskje... skal det inn noe slikt her og... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Hvem bruker 80k på et fjernsyn??? Det er ikke et fjernsyn (TV). Det er en DVI-skjerm uten TV-tuner. Uansett: Noen som fikk med seg tilbudet fra Coop Obs her om dagen? 27" LCD TV til 7995 kr. Bra lokkepris, men jeg lurer på om den LCD-TV'en er brukbar kvalitet. Endret 9. desember 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Danny Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Er den noe tess a?Har sett på lcd skjermer i 30+ tommer i allle prisklasser men bildet er for dårlig forhold til plasma,tenker da på filmtiting. Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hvem bruker 80k på et fjernsyn??? Det er ikke et fjernsyn (TV). Det er en DVI-skjerm uten TV-tuner. Uansett: Noen som fikk med seg tilbudet fra Coop Obs her om dagen? 27" LCD TV til 7995 kr. Jada...var ute på Coop Obs og tok med meg en sånn på mandag. Skal bruke den til å vise reklame i et butikkvindu. Den har både analog VGA og DVI-I. Ikke dårlig til den prisen. Men man får hva man betaler for. Hadde ikke blitt min neste stue-TV hvertfall... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Shit, det hadde vært noe under juletreet. *mamma, jeg tenger en ny skjer* Lenke til kommentar
tbend Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 har to sånner på veggen over senga jeg :!: Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Kan vi ikke bare foreta en liten kronerulling her. De som har lyst, kan bare sende penger til meg. Ikke det at jeg har plass til skjermen på hybelen da... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) "Skjermen får en utsalgspris på kroner 79 000, litt i overkant av julebudsjettet for de fleste" No shit sherlock. Men skulle sagt nei takk om den (lå) under treet. Endret 9. desember 2004 av guttorm Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 "Skjermen får en utsalgspris på kroner 79 000, litt i overkant av julebudsjettet for de fleste" No shit sherlock. Men skulle sagt nei takk om den (lå) under treet. Ja, så klart. Alle sier jo nei takk til en slik juvel. :!: Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Hvem bruker 80k på et fjernsyn??? Det er ikke et fjernsyn (TV). Det er en DVI-skjerm uten TV-tuner. Uansett: Noen som fikk med seg tilbudet fra Coop Obs her om dagen? 27" LCD TV til 7995 kr. Bra lokkepris, men jeg lurer på om den LCD-TV'en er brukbar kvalitet. Møtte opp på Coop Obs på mandag morgen og fikk med meg en av de. Skal ha den på hytta Helt grei kvalitet til den prisen, vanlig pris på 26-27" LCD er jo 18-22 tusen... BTW. Lumatron er et (OEM?) merke som Coop selger i Norge, Sverige og Danmark. De har hatt noen greie DVD/DivX-spillere tidligere. Endret 9. desember 2004 av Claw Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hvorfor ikke kjøpe prosjektor til 10-15k istedet? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hvorfor ikke kjøpe prosjektor til 10-15k istedet? Fordi dette tar mye plass, bråker ofte, og skal den brukes mye så koster pærene en god del. En slik skjerm kan være fin for bedrifter (bruk på møterom) eller på stands TVen står på hele tiden. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 En projektor til 15-20K er nok smartere ja. Hadde den LCD saken kosta 30K, da hadde nok folk kjøpt den Lenke til kommentar
kenny Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Nåh, gi den noen år så tenker jeg prisene blir akseptable. Gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå