zealous Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei jeg skal kjøpe meg ny mus siden min gamle er ødelagt, så lurer jeg på hva som er best gaming mus av razer diamondblack eller logitech mx510? Har hørt rykter om at mx510 har mere dpi pr cm2, som gjør musen mer jevn å game med. Er det sant? Mvh zealous Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 det jeg vet er at Razor har 1600dpi mens mx har 800! razor har 126 bit mens mx har 8! razorn er bedre, men personlig liker jeg mx510"! Lenke til kommentar
k3rm0r Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 det jeg vet er at Razor har 1600dpi mens mx har 800!razor har 126 bit mens mx har 8! razorn er bedre, men personlig liker jeg mx510"! støtter deg eg liker best mx510 :-) razor er lettere en mx510'n. merker ikke noe forsjell i "ytelse" eller noe lignende.. Lenke til kommentar
zealous Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 oki takktakk. Tror jeg å kommer til å like 510 best egentlig. Siden mx510 er større å bedre å holde i virker det som. Lenke til kommentar
inflamer Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg bytta ut min mx510 med razer db,og har ikke angra ett sekund. Razeren ligger bedre i hånda,er lettere og jeg synes at den er mer presis enn mx510. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Razer`ern er sikkert fint den, men jeg må nesten bare få anbefale MX510 på en fUnc sUrface 1030 musematte.. Noe av det beste du for til prisen. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 vurderer seriøst å skaffe ny mus snart.. har enda intellimouse explorer v1.0 ellerno (den første optiske musen /m 4 knapper + scroller) den er nå sikkert 6 år gammel og er nå den elsdte komponenten i maskinen min Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det er julekalender tilbud hos netshop på Razor musa i dag. 395 kroner, de har også Exactmap som hører til for 329, kr. Min mus er ute på vift med postbudet nå Gleder meg til den kommer. Lenke til kommentar
k3rm0r Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg bytta ut min mx510 med razer db,og har ikke angra ett sekund. Razeren ligger bedre i hånda,er lettere og jeg synes at den er mer presis enn mx510. du kan jo ikke si at den ligger bedre i alle sine hender, stikk i en butikk se hvem som passer handa de best. kjøp den. begge er gode Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det er julekalender tilbud hos netshop på Razor musa i dag. 395 kroner, de har også Exactmap som hører til for 329, kr. Min mus er ute på vift med postbudet nå Gleder meg til den kommer. Har også benyttet meg an NetShop sitt genial tilbud idag. Gleder meg til å prøv den, sikkert en ganske stor overgang fra min MX310 Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Vil foreslå mx510 jeg å. Har den selv og ja, jeg spille skammelig mye Hvis den blir ubehaglig tung for de som byttet fra en lettere mus, kan bare skru den opp og ta ut loddet inne! cola! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå