Gå til innhold

Hvilket skjermkort er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Geforce 2 MX er noe av det beste du får tak i ja. Det at det er billig skylles gammel teknologi å minne ( I alle Geforce2 MX kortene) , minnen er er en RD-Ram standard, i GeForce 4 derimot brukes det en RDR- RAm, som er mer framtidssiktet. Ikke se på prisen. Det er et bra kort!

[ Denne Melding var redigert av: asad på 2002-06-02 21:42 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-02 21:41, asad skrev:

Geforce 2 MX er noe av det beste du får tak i ja. Det at det er billig skylles gammel teknologi å minne ( I alle Geforce2 MX kortene) , minnen er er en RD-Ram standard, i GeForce 4 derimot brukes det en RDR- RAm, som er mer framtidssiktet. Ikke se på prisen. Det er et bra kort!

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: asad på 2002-06-02 21:42 ]</font>

Er du helt på bærtur, du må ha røyka sokkene dine.

og si at et mx kort er noe av det beste du får tak i og kan du fortelle meg hvilket skjermkort som bruker rd-ram, du skulle vært flau over og anbefale et slikt kort

Lenke til kommentar

Beste skjermkort: Mitt gf2ti :grin:

Hvorfor: Fordi det klarer å kjøre alle spillene glatt og funker helt topp

Interresert?: det kan bli ditt for rundt 1200 kroner

men prøv å søk i forumet du. Finner garantert flere poster om det samme

Lenke til kommentar

Quote:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: asad på 2002-06-02 21:42 ]</font>

Hallo????

Bare så du er klar over det, MX versjonen er billigversjonen av Geforce kortene. Er enig at du heller bør kjøpe G4 ti 4400. Vil du ha noe billigere, kan jeg anbefale MSI G4 MX 460. Koster ca 1600 spenn.

Lenke til kommentar

dette går det vel egentlig ikke an å bli enige om men hvilket merke er best?

personlig er jeg meget fornøyd med mitt asus kort

[ Denne Melding var redigert av: Rawkus på 2002-06-02 22:01 ]

Lenke til kommentar

Synes det er rart at ingen har nevnt Geforce3 ti200

Det har av mange blitt nevnt som et av de kortene man får mest ytelse for pengene.

Men hvis du kan legge i 3000 kroner, anbefaler jeg at du kjøper Geforce4 ti 4400/4600.

MX er ikke alltid så lurt å kjøpe, det er som sagt billigkortene av Geforce.

Lenke til kommentar

hvor er det billigst for skjermkort da?

psdata?itbutikken?

og hvis noen kjeder seg litt kan de prøve å sette sammen en hel pc til ca 10000,- med nettverk, høyttalere og alt

[ Denne Melding var redigert av: Rawkus på 2002-06-02 22:14 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Hørt om ironi??

Den 2002-06-02 21:54, sub1343 skrev:

Quote:

Er du helt på bærtur, du må ha røyka sokkene dine.

og si at et mx kort er noe av det beste du får tak i og kan du fortelle meg hvilket skjermkort som bruker rd-ram, du skulle vært flau over og anbefale et slikt kort

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...