slazk Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Ja, leser Playstation 2 + eller - filmer eller begge deler? Endret 9. desember 2004 av slazk Lenke til kommentar
It's me Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det kan variere avhengig av hvilken versjon du har, men de aller aller fleste støtter begge deler. Min 3 år gamle PS2, som nå er ødelagt, støttet begge deler, men hva de aller første gjorde er jeg ikke sikker på. Det var en 04 versjon. Lenke til kommentar
slazk Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Ok takk.. Er ikke sikker på va slags versjon jeg har men den leste vertfall + cder, fant jeg ut. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ok takk.. Er ikke sikker på va slags versjon jeg har men den leste vertfall + cder, fant jeg ut. dvd+r regner jeg med, ikke cd+r. Både +rw og -rw skal også fungere. Lenke til kommentar
slazk Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Ja DVD+r mener jeg:p Endret 12. desember 2004 av slazk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå