Gå til innhold

Thermaltake Big Water Cooler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, jeg har naturligvis søkt på forumet... Men jeg har enda ikke funnet noe om hvorvidt dette er BRA (eller greit nok) eller om der er DÅRLIG (les: ubrukelig).

Sammenlignet med f.eks. MIST sine sett, som bl.a. microplex selger - hva er de store forskjellene? Kjøleevnen? Støy? Kvalitet på komponenter?

Dette blir i tilfelle min første vannkjøling, som skal stå på min gode, gamle & kjære P4 NW 2,4 @ 2,7 (kanskje høyere med vannkjøling?).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
KJØP VAPOCHILL LS, AMD 64 FX 3700+ OG MASSE RAM....+ 2-3 TB MD LAGRING.. DA HAR DU GREI PC... + DRØMMEKORTET X800XT PE(har dt selv:P)

DRIT I VANNKJØLING...DET SUGER....

wow! du gjør alt for at folk skal ta deg seriøst! :ermm:

du svarer ikke på spørsmålet trådstartet kommer med, og alt blir bare tåpelig!

trådstarter: har settet selv, og jeg klager ikke! :D

Lenke til kommentar
KJØP VAPOCHILL LS, AMD 64 FX 3700+  OG MASSE RAM....+ 2-3 TB MD LAGRING.. DA HAR DU GREI PC... + DRØMMEKORTET X800XT PE(har dt selv:P)

DRIT I VANNKJØLING...DET SUGER....

Wow, alle se på amdgutten da!

Han har et RadeonX800XT PE!!!

da er han helt garantert drit flink når det gjelder pc og overklokking!! eller?

*sniff sniff* lukter jeg stor-kjefta fjortiss her??

Endret av Raphaug
Lenke til kommentar

Han registrerte seg på forumet i dag (!)

Det sier litt om såvel fartstid som erfaring, samt forventet "levetid" på brukeren...

Virker egentlig mest om en fjortiss som har det litt kjedelig nå som juleferien er i gang :cry:

EDIT: Ett av fire innlegg fra denne guten bekrefter dette:

Skrevet: 20/12/2004 : 11:19

Jeg tenkt eå bygge vapochill under mitt thermaletake v1000a .. dimmen passer ganske bra, vil dette gå fint..med tanke på vekten av kabinettet oppå vapochil boksen?... Tenkte å bruke dette som mitt første newbie-prosjekt:P ... Hvordan skal eg slippe alger i vannkjølingsystemet mit?acfluid funker ikke,det er noe drit...

trenger desperat hjelp...

trenger desperat hjelp...

Skal vi hjelpe stakarsen? :D

Endret av Mezzy
Lenke til kommentar

Jeg har et sånt vannkjølingsett! det er helt greit... men cpuen min går ikke under 45c uten at jeg har opep vindu... det er litt rart! har sikkert gjort noe galt :roll: hehe men er kjempe fornøyd! virkelig en slager for en billig penge!

Eneste minuset var installasjon, det var vanskelig og trenger noen timer men det er verdt det! ;)

Lenke til kommentar
Folkens...IGNORER slike ting når det kommer slikt fra en ny bruker og ikke hold på slik som dette for dette er FLAMING av andre brukere og har dere lest retningslinjene så burde dere ALLE vite hva det betyder.

Jeg vil ikke se på dette som "FLAMING", men en liten pekepinne på at han faktisk må oppføre seg normalt og overkommelig ovenfor oss andre på forumet.

Blir litt teit og gi oss skylden, når vi på et relativt anonymt nivå har postet poster mot han. Er kanskje han som er så "fersk" som burde lese rettnings linjene, og forholde seg til dem?

Lenke til kommentar

Enig med Raphaug..

Men forøvrig:

Hva var det som var vanskelig med installasjonen av settet?

Manglet det stuff i pakken?

Passet ikke ting sammen?

Defekte deler?

Hvordan er det med støynivå og slikt?

Har du noen bilder av installasjonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...