Amos Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Hvis jeg skal kjøpe en ny cpu, bør jeg investere i en AMD eller Intel prosessor? Den bør være på minst 1.6 ghz... Lenke til kommentar
Makky Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Søk litt på forumet..det finnes xxxx antall poster om dette! Dette kommer til å ende med en uendelig AMDvsINTEL diskusjon! - uten noen som helst konklusjon Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 vell, AMD jir mest ytelse for pengane..... Lenke til kommentar
eldar Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 kjære moderatorer, kan dere ikke stenge denne posten ? Slike diskusjoner blir for krevendes i lengden. Seek and u shall find... Lenke til kommentar
Tabbe Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Du sier det skal være minst 1.6 ghz? men AMD er jo mye raskere enn Intel, feks ville en 1.4 ghz amd være minst like rask som en 1.6 ghz Intel prossesor Lenke til kommentar
Afool Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Ja, vanskelig å si når du vil ha 1,6ghz. Du burde heller si en prisklasse du vil betale for den. Jeg vet at dette skape en diskusjon med en gang jeg skriver det, men jeg vil si hvis du vil ha en billig, men bra cpu går du for AMD, vil du ha det beste av det beste kjøper du en Intel over 2Ghz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå