Naits Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Heisann. Jeg ser Komplett har noe som heter Audigy 2 Value til en veldig koselig pris, i forhold til Audigy 2 ZS, og jeg lurte da på hva det egentlig er som er forskjellen på disse to kortene? Creative SB Audigy 2 Value, Bulk PCI Lydkort,7.1,Dolby Digital EX og Creative SB Audigy 2 ZS, Bulk PCI Lydkort,THX,7.1,24-bit/192KHz Cirka 200kr i forskjell på disse to kortene. Så hvorfor skal jeg velge Audigy 2 ZS over Audigy 2 Value, eller omvendt? På forhånd takk! Mvh, Naits Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 value er jo som det gir seg, ett billig kort, ZS er i følge meg genialt, så jeg ville satsa på ZS når som helst, og iaffal hvis det bare var 200,- forskjell. men så klart er det avhening av hvor audiofil du er, og ikke minst hva du skal bruke det til og hva du kobler det sammen med Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Audigy Value 2 Tilpassede standarder: Dolby Digital EX, EAX 4.0, EAX ADVANCED HD Audigy 2 ZS Tilpassede standarder: Sound Blaster, DirectSound, DirectSound3D, General MIDI, Dolby Digital 5.1, EAX, Dolby Digital EX, ASIO 2.0, THX, OpenAL, Digital Theater Systems Extended Surround (DTS-ES), EAX ADVANCED HD samt 1 x IEEE 1394 (FireWire) og 2 x lyd - line-In - 4 pin MPC på ZS kortet. Ser ut som ZS er det beste valget her ja, har sjølv bestilt meg eit slikt. Mvh Espen Endret 12. desember 2004 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Naits Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Tenkte kanskje jeg skulle kjøpe meg et skikkelig lydkort sammen med Z-5500. Istedet for å bruke det innebygde i hovedkortet. (Gigabyte K8NSNXP nForce3 250 for S-754) Jeg regner med at det blir en merkbar forskjell? Lenke til kommentar
whom Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Bare sånt et raskt spm. Når det gjelder ytelse... Er det stor merkbar forskjell hvis høytalere er koblet til analog kobling ved forskjellige lydkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå