Racerfreak Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei Har en venn av meg som skal kjøpe seg ny bærbar. Prisen han kan betale er ca 14 000,- Han trenger den for Word/exel og spilling Jeg foreslo Netshop sin 1557 kampanje. Noen som har et bedre forslag? Og invendinger MOT denne pcen. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 CL56 virker nok som en mer solid maskin. 1557 er en billig maskin og man får hva man betaler for, og etter som jeg har sett er det diverse erfaringer med den her på forumet, blant annet en del støy. Lenke til kommentar
Racerfreak Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Vel CL56 er konge, må inrømme det. Har prøvd en slik, men nå har vel ikke WB den beste supporten heller. Leste den topicen om at WB "liksom" hadde klart og forbedret seg, men etter alle her så var IKKE dette sant. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Vel CL56 er konge, må inrømme det. Har prøvd en slik, men nå har vel ikke WB den beste supporten heller. Leste den topicen om at WB "liksom" hadde klart og forbedret seg, men etter alle her så var IKKE dette sant. Du kan kanskje bestille hos Multicom heller da. Lenke til kommentar
Racerfreak Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 ja. Var nettopp inne der. Ser ut til at den blir den CL56 pro til 14200 Den er jo et bedre valg og bedre specs en den fra netshop. Takk alikevel. Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Bortsett fra at forskjellen kun er chassis på CL56 og 1557G? Hehe.. ville nok ha tatt 1557 fra whitebox (tross deres lange leveringstider) Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Bortsett fra at forskjellen kun er chassis på CL56 og 1557G? Hehe.. ville nok ha tatt 1557 fra whitebox (tross deres lange leveringstider) Jeg ville ikke hatt en maskin fra WB og jeg så fikk kastet den etter meg med bruksanvisning og bæresele. Jfr erfaringer her på forumet. Lenke til kommentar
Hr. Strert Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Kan forøvrig nevne at du kan titte på CL56 på Digitalimpuls: http://www.digitalimpuls.no/ Lenke til kommentar
Racerfreak Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Den fra Digitalimpuls er billigere, MEN den har jo langt dårligere specs også. Han skal jo sikkert spille CS2 o.l. Ellers takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå