Jan Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1305030 Dette virker ganske så søkt ut, men tenk om det er sant. De leverer jo godt design for tiden. Og jeg skal være ærlig, jeg konverterer lett til Apple telefon framfor den jeg har idag. Lenke til kommentar
Indiana Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hadde absolutt vært litt kult med en iPhone, om den viste seg å være bra sammenlignet med nye modeller fra SE og Nokia, men tviler nå på det... Dessuten ville det helt sikkert ikke være en 3G-telefon, og 3G er jo neste steg i utviklingen her i Norge. Om det virkelig skulle skje, blir det nok uansett en telefon beregnet på det amerikanske markedet (CDMA istedetfor GSM osv.). Utbredelsen av Mac er jo mye større i USA enn resten av verden, så det er bare naturlig at det ville bli slik. Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg er ikke i tvil om at om Apple iPhone skulle bli en realitet, så vil produktene være mer fornøyelige å bruke enn konkurrerende produkter. Kanskje ikke i aller første iterasjon, men med tanke på hvor frustrerende det er å bruke moderne telefoner bloatet med alle mulige funksjoner og muligheter burde det ikke være det hardeste Apple kan finne på å begi seg ut på. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Vel, er jo snakk om Itunes. Antar det er høy overføringsmuligheter, altså third generation. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Vel, de samarbeider da vel med Motorola, så blir interessannt å se hva som blir utfallet... Noe ala v3 razhr er nok ikke urealistisk.. - iPOD photo er kanskje et skritt på veien. Endret 13. desember 2004 av Remerser Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Tviler på at det kommer noen iPhone..... ihvertfall i form av en mobiletelfon. Kanskje de kommer apple programvare for ip telefoni eller at de bare vil sikre seg navnet for at ingen andre skal ta det. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Er jo så enormt mye rykter ute og går for tiden, så man kan nesten ikke tro på det før de har kommet med en offisiell uttalelse. Jeg ville vært kjempeglad hvis Iphone blir en realitet! Endret 20. desember 2004 av @kd Lenke til kommentar
toretors Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hvis det kommer en "iPhone", bør dem hvertfall finne et bedre navn til enheten. Lenke til kommentar
MacS Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Vel, her sies der jo "litt" Jeg gleder meg allerede, besluttet nettopp å ikke bytte til jeg har sett og testet den http://www.forbes.com/personaltech/2004/12...h_1216aapl.html MacS Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 iPHONE er nok et litt for enkelt navn ja, særlig hvis de vil prøve å utvikle nye modeller. Det som nok er mulig, er at de vil lage et Ip-telefon modul fra apple, heller enn en trådløs telefon... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Enkelt navn kanskje men IPhone som selve merket. Iphone juba juba Iphone kantarell Hadde funka. Lenke til kommentar
MacS Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Ryktene bekreftes: 1: Apple åpner sin music store for Motorola-telefoner. Med anfre ord Motorola kommer med en 3g-telefon snart*S* 2: Apple lanserer en mobiltelefon - trolig med Motorola som partner 3: Det kommer en billig-mac uten skjerm og tastatur som kan bruke pc-skjermer Og alt dette i løpet av våren*S* Yeeeehaa Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Da skal jeg fikse Apple telefon! Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Vel jeg tror det vil komme en mobil der apple har tatt og sammerbeidet med apple om, men det blir nok bare med itunes og lite annet enn det. Så heller en motorola telefon med itunes enn en apple telefon med itunes. Vil nok bare være utsene kanskje, og itunes delen som apple har hatt noe med å gjøre. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Etter det ryktene sier og motorola har sagt så blir det vel en relativt "standard" utseende motorola telefon men med itunes og da sikkert minnekort av noe slag i den. tviler på at den vil få noe spesiell apple design eller logo. Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg håper egentlig ikke det kommer noen Apple-telefon. De har andre og mer fornuftige ting å bruke arbeidskraften sin på; Macene. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Tror det har en liten mening med det der jeg. Apple phone har cam. Slipper ipod å bli uttrustet med det. Kanskje neste versjon av ipod kjører bluetooth? Så man kan ta over over lufta samt med usb2? Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hvem har egentlig lyst til å bruke Blåtann slik teknologien er nå? Det er jo omtrent så tregt som man får det. Det er vel egentlig uunngåelig at iPod photo blir utrustet med kamera en gang i tiden. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Uff sier nå jeg. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Et iPod-kamera vil isåfall være en tilleggsmodul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå