Eirik-h Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Nå er den svarte versjonen av Nokia 6260 ute i butikkene. Fikk mail ifra mShop.no. Det tok sin tid men den er her nå... Nokia 6260 Endret 10. desember 2004 av Eirik-h Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ahh, elsker svarte mobiler. Er liksom så lei av sølv. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Tøft. Svarte mobiler blir liksom automatisk kulere enn de i sølv synes jeg. Kommer an på om telefonen finnes i andre farger også... Bare se på D500! Kan nevne en hel haug med telefoner som ville vært finere i svart. Har du bestilt den, eller? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Nei Jeg kjøpte sølv versjonen så fort den kom ut jeg.... Klarte ikke å vente til den svarte kom ut...visste jo ikke når det skulle være så... Men jeg har lyst på den svarte..... Lenke til kommentar
mphones Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Nei Jeg kjøpte sølv versjonen så fort den kom ut jeg.... Klarte ikke å vente til den svarte kom ut...visste jo ikke når det skulle være så... Men jeg har lyst på den svarte..... ER det noe forskjell på denne telefonen og Nokia 3230? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hva? Bortsett fra kamera og at 6260 er klapp? Bare lurer, ikke noe kritisk ment. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Juhuu. Min svarte 6260 har ankommet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå