Frekkas Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 fikk ikke sove men skal slutte å tulle må skaffe meg en jobb nå det kan bli litt vanskelig, eller er det ikke lettere få jobb i dagtid enn kveldstid? Kommer vel helt ann på hva du sikter etter. Skal du jobbe på mac'ern kan du sikkert gå kveldsskift. I butikk eller liknende er det vel enklest med dagjobb. Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 jeg tror jeg har skaffet meg jobb men vet ikke helt hva slags jobb det er enda, det er noe snekker jobb eller noe sånt er ikke helt sikker det var egentlig barnevernet som skaffet meg jobben fa Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg skjønner ikke at du sluttet på skolen, det var veldig trist å lese. Selv har jeg planer om å ta allmenn fag til neste år. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kan man ta et halvår i matte om igjen? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 du må ha ganske good snitt for å kom innpå IKT da (rundt 4) Feil. Nei. Avhenger vedlig av skolen... Jupp, var 4,7 i snitt på skolen min, på en annen skole i byen så var det rundt 3. Håper du gjør det rette valget. Lykke til! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 og hva skjer med stipendet? Det blir gjort om til Lån!! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 og hva skjer med stipendet? Det blir gjort om til Lån!! Njaaa, er ikke så sikker på det. Du kan godt få stipend selv om du kun går på skolen noen dager i uken. Muligens får du litt mindre i stipend. Er ikke så sikker Lenke til kommentar
deve87 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Kan vel si at jeg gikk på grunnkurs el. for et år siden.. Kan si at jeg ikke akkurat fikk de beste karaterene! Kom ikke vidre på samme skole (noe som var litt leit). Søkte meg inn på VK1 Elektro. Men ble satt på venteliste osv!! Fikk til slutt plass på en skole 6mil en vei på vk1 elektronikk, noe som jeg ikke akkurat ville. Takka nei til plassen å venta på venteliste i 1 månde.. Etter det begynnte jeg å høre på andre diverse skoler som det kunne være mulig å begynne på.. Fant til slutt en skole 6.5 mil borte fra hjemmet.. Har når gått der siden våren å får nesten de beste karakterene i klassen. Er kjempefornøyd med det så klart, bortsett fra at jeg må stå opp 5.30 hver eneste morgen får å rekke en 2 timers bussvei! Men det er hvert det Edit: Poenget mitt er at jeg var ikke akkurat aktiv på grunnkurs, ble så missfornøyd med karakterene jeg fikk. Men etter det nye året så skulle jeg klare å bestå i faget.. Så har sitti hjemme å lest noen timer føre prøver osv. Så utrolig hva du får da Synes faget er dritrått etter jeg forsto mer av det! Endret 11. januar 2005 av Hevley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå