Gå til innhold

Stryk, sTryk og stryk hva skjer med meg?

salte aper

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Jeg har gått IKT-driftsfag og det var dritt kult! Med andre ord vi haxa heledagen på msn  :p Jeg tror at IKT passer for en ape sånn som deg, men du må ha ganske good snitt for å kom innpå IKT da (rundt 4)

Sikker? Vet om en fyr som hadde 2.5 i snitt og strøyk i 2 fag, han kom inn på IKT fordi om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går grunnkurs elektro jeg også, og for meg går det hvertfall supert. Jeg hadde et år når jeg gikk Media og kommunikasjon, og kan fort fortelle deg at de symptomene du har, er at du har valgt feil. Jeg fikk dårlige karakterer, strøyk i noen fag, og begynte å skulke veldig mye. Vil anbefale deg å ta en alvorsprat med mora di, om at du heller får deg en jobb, mye bedre enn å kaste bort et helt år på null og niks.

Lenke til kommentar
Personlig anser jeg deg/dere som ute å kjøre allerede når dere tar dere friår for å jobbe, gjennomfør vgs.

begrunnelse? hva er galt i jobbe?

Mye mer samfunnnyttig det enn at man skal gå et år på skole man ikke i det hele tatt er innstilt på!

Lenke til kommentar
Personlig anser jeg deg/dere som ute å kjøre allerede når dere tar dere friår for å jobbe, gjennomfør vgs.

begrunnelse? hva er galt i jobbe?

Mye mer samfunnnyttig det enn at man skal gå et år på skole man ikke i det hele tatt er innstilt på!

Selvfølgelig er det samfunnsnyttig, men det er vel bedre å prioritere seg selv først. Tror man kjapt kan se mønstre mellom hvem som tjener minst/sliter mest og hvem som ga opp skolen.

De fleste jeg kjenner som har sluttet på skolen jobber i dag på diverse dagligvareforretninger. I og for seg greit, men jeg synes synd på dem fordet. Men alt har jo med hva slags mål du har satt deg i livet. Mange som sikkert kan slå seg til ro med å vite at man ikke kommer lenger enn kassa på Rimi.

Lenke til kommentar
Er da ikke noe galt i å ta seg et friår hvis det gjør at man er motivert til å begynne med skole igjen. Du mister jo ikke retten til skoleplass.

Nei, det er riktig. Men hvem er det som er motivert til å begynne med hardt skolearbeid igjenn etter å ha hatt fri ett år. Det faktum at du må gå sammen med yngre elever er vel heller ikke noe stort pluss :ermm:

Lenke til kommentar
nå er nesten alle tentamene våre ferdig og jeg har stryke på alle, jeg har styket på nesten alle prøvene våre

jeg går grunnkurs elektro, syns dette er så jævla kjedelig og vanskelig!

mora mi er dum

Tihi.

Ta deg et friår til å bli motivert og bestemme deg for hva du vil i livet. Finn noe du interesserer deg for, det er ingenting verre enn en jobb med drittbetaling som du hater. Hvis du interesserer deg for data er det bare å utdanne deg innenfor det sånn at hvis du ender opp et sted som ikke betaler så bra så gjør du ihvertfall noe du liker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...