Gå til innhold

Stryk, sTryk og stryk hva skjer med meg?


salte aper

Anbefalte innlegg

nå er nesten alle tentamene våre ferdig og jeg har stryke på alle, jeg har styket på nesten alle prøvene våre

jeg går grunnkurs elektro, syns dette er så jævla kjedelig og vanskelig!

En ting er sikkert og det er at jeg ikke kommer til å bestå

jeg har prøvd det har jeg men klarer ikke

jeg lurer på hva jeg skal gjøre om jeg skal forsette eller slutte og begynne å jobbe istedenfor og ta grunnkurs på nytt igjen til våren (ikke elektro)?

jeg har sikkelig lyst å gå ikt, det skal jeg inn på 2året

og hva skjer med stipendet? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nah ,det blit hotel og næring eller mekken første året

og ikt andre

men jeg for ikke lov å slutte fra skolen :no:

mora mi er dum hun skjønner det ikke

Om du skriver slik på skolen også, er det ikke rart at du stryker. Vær så snill å skrive norsk.

 

Anyway, om du virkelig vil bytte linje, så ber du moren din møte opp på skolen, og så snakker dere to med rådgiver. :)

Lenke til kommentar
nah ,det blit hotel og næring eller mekken første året

og ikt andre

men jeg for ikke lov å slutte fra skolen  :no:

mora mi er dum hun skjønner det ikke

Om du skriver slik på skolen også, er det ikke rart at du stryker. Vær så snill å skrive norsk.

 

Anyway, om du virkelig vil bytte linje, så ber du moren din møte opp på skolen, og så snakker dere to med rådgiver. :)

hehe faktisk så fikk jeg 4 i norsk :yes:

 

men det er for sent å bytte linje nå , må vente til våren

Utrolig. Skriv skikkelig her uansett.

 

Da jeg gikk grunnkurs, var det to stk som sluttet rett før jul. Ser ikke noen grunn til at du ikke kan gjøre det samme... :hmm:

Lenke til kommentar

De aller fleste klarer helt fint å stå på en tentamen hvis de jobber med den, hvis ikke har man spesiallinjer og lignende for vanskeligstilte elever. Så enten har du ikke jobbet godt nok, eller så skulle du ikke vært i en vanlig klasse i det hele tatt. Tror nok du bare må jobbe mer på skolen, alle tar ikke alt like fort vet du.

Lenke til kommentar
Er virkelig elektro så vanskelig?

Trodde ikke det.

 

Men uansett, om mange bare møter opp i timene og følger litt med er det utrolig hva man får med seg ! :)

Enig. :cool: Skal være utrolig vanskelig å kunne stryke i absolutt alle fag. Bare du skriver navnet ditt på prøven er du sikret 2 :p

Det er desverre feil.

Lenke til kommentar
Er virkelig elektro så vanskelig?

Trodde ikke det.

 

Men uansett, om mange bare møter opp i timene og følger litt med er det utrolig hva man får med seg ! :)

Enig. :cool: Skal være utrolig vanskelig å kunne stryke i absolutt alle fag. Bare du skriver navnet ditt på prøven er du sikret 2 :p

Det er desverre feil.

Stemmer, men det skal allikevel lite til.

Lenke til kommentar
Er virkelig elektro så vanskelig?

Trodde ikke det.

 

Men uansett, om mange bare møter opp i timene og følger litt med er det utrolig hva man får med seg ! :)

Enig. :cool: Skal være utrolig vanskelig å kunne stryke i absolutt alle fag. Bare du skriver navnet ditt på prøven er du sikret 2 :p

Det er desverre feil.

Stemmer, men det skal allikevel lite til.

Var jo bare spøk da ;)

Poenget var at det skal så utrolig lite til for å stå. :)

Lenke til kommentar

Hej på deg Salte aper!

 

Det er ikke rart at du stryker på alle tentamenene med den lille ape hjernen din, skift avatar til noe som ser intelligent ut da :w00t: Nejda bare tuller med deg..

 

Jeg har gått IKT-driftsfag og det var dritt kult! Med andre ord vi haxa heledagen på msn :p Jeg tror at IKT passer for en ape sånn som deg, men du må ha ganske good snitt for å kom innpå IKT da (rundt 4)

 

And by the way, du klarer ikke å fullfør elektro dersom du har strøkke på alle tentz.. Slutt på skolen og gå IKT til neste år heller..At du gidder å fortsette, du trives ikke engang...

 

IKT IKT IKT IKT :thumbup:

 

WE HAXE THE TEACHERS COMPUTER CUZ HE A NOOB, CAN NOTHING HAX! :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...