salte aper Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 nå er nesten alle tentamene våre ferdig og jeg har stryke på alle, jeg har styket på nesten alle prøvene våre jeg går grunnkurs elektro, syns dette er så jævla kjedelig og vanskelig! En ting er sikkert og det er at jeg ikke kommer til å bestå jeg har prøvd det har jeg men klarer ikke jeg lurer på hva jeg skal gjøre om jeg skal forsette eller slutte og begynne å jobbe istedenfor og ta grunnkurs på nytt igjen til våren (ikke elektro)? jeg har sikkelig lyst å gå ikt, det skal jeg inn på 2året og hva skjer med stipendet? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Om du har strøket på alle tentamener, så er det nok en grunn til det. Uansett kan du begynne på nytt GK, du kan hoppe over til IKT det andre året fra alle linjene tror jeg. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 kanskje du går feil linje? eller så kanskje du bør jobbe hardere med skola. Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 nah ,det blit hotel og næring eller mekken første året og ikt andre men jeg for ikke lov å slutte fra skolen mora mi er dum hun skjønner det ikke Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 kanskje du går feil linje? eller så kanskje du bør jobbe hardere med skola. ja elektro er ikke noe for meg jeg har prøvd en good stund , men har gitt opp Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 nah ,det blit hotel og næring eller mekken første åretog ikt andre men jeg for ikke lov å slutte fra skolen mora mi er dum hun skjønner det ikke Om du skriver slik på skolen også, er det ikke rart at du stryker. Vær så snill å skrive norsk. Anyway, om du virkelig vil bytte linje, så ber du moren din møte opp på skolen, og så snakker dere to med rådgiver. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ta formgivning eller noe sånt da. Kos deg med å tegne og vær kreativ. Pluss at du får generell studiekompetanse. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 nah ,det blit hotel og næring eller mekken første åretog ikt andre men jeg for ikke lov å slutte fra skolen mora mi er dum hun skjønner det ikke Om du skriver slik på skolen også, er det ikke rart at du stryker. Vær så snill å skrive norsk. Anyway, om du virkelig vil bytte linje, så ber du moren din møte opp på skolen, og så snakker dere to med rådgiver. hehe faktisk så fikk jeg 4 i norsk men det er for sent å bytte linje nå , må vente til våren Utrolig. Skriv skikkelig her uansett. Da jeg gikk grunnkurs, var det to stk som sluttet rett før jul. Ser ikke noen grunn til at du ikke kan gjøre det samme... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 salte aper. Det går an å skifte over jul faktisk. Om linjene matcher litt her og der. Hør med rådgiver du. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 De aller fleste klarer helt fint å stå på en tentamen hvis de jobber med den, hvis ikke har man spesiallinjer og lignende for vanskeligstilte elever. Så enten har du ikke jobbet godt nok, eller så skulle du ikke vært i en vanlig klasse i det hele tatt. Tror nok du bare må jobbe mer på skolen, alle tar ikke alt like fort vet du. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Er virkelig elektro så vanskelig? Trodde ikke det. Men uansett, om mange bare møter opp i timene og følger litt med er det utrolig hva man får med seg ! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Er virkelig elektro så vanskelig?Trodde ikke det. Men uansett, om mange bare møter opp i timene og følger litt med er det utrolig hva man får med seg ! Enig. Skal være utrolig vanskelig å kunne stryke i absolutt alle fag. Bare du skriver navnet ditt på prøven er du sikret 2 Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Er virkelig elektro så vanskelig?Trodde ikke det. Men uansett, om mange bare møter opp i timene og følger litt med er det utrolig hva man får med seg ! Enig. Skal være utrolig vanskelig å kunne stryke i absolutt alle fag. Bare du skriver navnet ditt på prøven er du sikret 2 Det er desverre feil. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Er virkelig elektro så vanskelig?Trodde ikke det. Men uansett, om mange bare møter opp i timene og følger litt med er det utrolig hva man får med seg ! Enig. Skal være utrolig vanskelig å kunne stryke i absolutt alle fag. Bare du skriver navnet ditt på prøven er du sikret 2 Det er desverre feil. Stemmer, men det skal allikevel lite til. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Er virkelig elektro så vanskelig?Trodde ikke det. Men uansett, om mange bare møter opp i timene og følger litt med er det utrolig hva man får med seg ! Enig. Skal være utrolig vanskelig å kunne stryke i absolutt alle fag. Bare du skriver navnet ditt på prøven er du sikret 2 Det er desverre feil. Stemmer, men det skal allikevel lite til. Var jo bare spøk da Poenget var at det skal så utrolig lite til for å stå. Lenke til kommentar
Goof Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 men jeg for ikke lov å slutte fra skolen mora mi er dum hun skjønner det ikke Nå er det slik at det er du, og ikke din mor, som bestemmer om du skal gå på vgs. Men regn med at du mister ukepenger, billappen osv om du dropper-ut. Lenke til kommentar
-=Makaveli=- Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hej på deg Salte aper! Det er ikke rart at du stryker på alle tentamenene med den lille ape hjernen din, skift avatar til noe som ser intelligent ut da Nejda bare tuller med deg.. Jeg har gått IKT-driftsfag og det var dritt kult! Med andre ord vi haxa heledagen på msn Jeg tror at IKT passer for en ape sånn som deg, men du må ha ganske good snitt for å kom innpå IKT da (rundt 4) And by the way, du klarer ikke å fullfør elektro dersom du har strøkke på alle tentz.. Slutt på skolen og gå IKT til neste år heller..At du gidder å fortsette, du trives ikke engang... IKT IKT IKT IKT WE HAXE THE TEACHERS COMPUTER CUZ HE A NOOB, CAN NOTHING HAX! Lenke til kommentar
-=Makaveli=- Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 men jeg for ikke lov å slutte fra skolen mora mi er dum hun skjønner det ikke IKKE GJØR SOM MORA DI SIER DET ER DITT LIV SOM STÅR PÅ SPILL HER Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Slutt på skolen, jobb ut året Istedenfor å gå og mistrives, er det kanskje lurt å få seg litt arbeidserfaring, dersom du klarer å finne et sted du kan jobbe? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 men jeg for ikke lov å slutte fra skolen mora mi er dum hun skjønner det ikke IKKE GJØR SOM MORA DI SIER DET ER DITT LIV SOM STÅR PÅ SPILL HER Emm, vel. Er ikke verre enn å gjøre et par-tre ting om igjen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå