Gå til innhold

Leter etter to firefox extensions..

White Fox

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter to extensions til firefox 1.0:

- Den som gjør at du kan dobbel klikke på en tab og den går bort. og at man kan dobbel-klikke på tab "baren" og det kommer opp en ny tab.

- Den som gjør at linker åpnes i ny tab.

Fant en del, men de funka ikke i 1.0. men det må jo finnes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tabbrowser Extensions skal inneholde alt du er ute etter (og mye mer forøvrig)..

Takk..

Lastet den ned, men har et problem.

Når jeg søker eter noe på google får jeg opp en haug resulatetr, men jeg kommer ikke inn på bilder av det jeg søkte på! Har ikke sjekket om det skjer andre steder.

Hvilke innstillinger må jeg endre på? har sett igjennom men får det ikke til å funke?

Lenke til kommentar

Dette med å dobbeltklikke på en tab for å stenge den opplevde jeg en masse problemer med når jeg prøvde denne extensionen. Men du vet at å klikke på scrollehjulet på musa (forutstt at du HAR et scrollehjul) har samme funksjonen, uten behov for extensions?

Lenke til kommentar
Dette med å dobbeltklikke på en tab for å stenge den opplevde jeg en masse problemer med når jeg prøvde denne extensionen. Men du vet at å klikke på scrollehjulet på musa (forutstt at du HAR et scrollehjul) har samme funksjonen, uten behov for extensions?

Men da får man jo bare opp eldre vinduer man har vært i.

Noen som vet hvordan man setter opp innstillingene i tabbrowser extension slik at man ikke får disse problemene?

Eller.. finnes det en extension som bare har funksjonen slik at man lukker/åpner tabber ved dobbel klikk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...