Rubuno Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Daglivare-pc'n Medion MD42200 Jeg mener det ser sånn ut ihvertfall! Jeg er litt i tvil på graffikkortet ATI Mobility Radeon 9650 (64 MB DDR-minne). Er det noen som vet noe om det? Og i tillegg lurer jeg på hvordan Intel Pentium M 735 prosessor (1,7 GHz) "Dothan" tilsvarer Pentium 4? :!: Håper jeg får noen nyttige svar! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ser veldig bra ut det der. 1,7 dothan er vell ca det samme som 2.8 p4 eller noe ? Tror det var det jeg så på en side Lenke til kommentar
Rubuno Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Er det noen som vet om det er noen igjen i Trondheim's området? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Bra til å være bærbar pc det der ja. Intel Pentium M 735 prosessor er en spesiell CPU som yter like bra som en 3.0Ghz ifølge visse tester. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=195349 Lenke til kommentar
Rubuno Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg hørte på en prix butikk i nerområdet mitt, og de sa at maskina var utsolgt i hele trondheim. Vet noen om den er mulig å få tak i i Oslo, Molde, Ålesund eller Volda/Ørsta områdene? Da kunne jeg fått noen slektninger til å kjøpe det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå