whom Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Muvo TX skulle ha "AA" batterier. Er ikke det den minste utgaven av de "små runde batteriene" altså en ganske vanlig type? Skal snart på laang Hovden kjøretur for å kjøre slalom, og tengte det ville vært greit med en mp3 spiller som jeg kan ta med ekstra batterer til. Da er vel kanskje TX det rette valget? Har hørt at Rhomba skal ha bedre lydkvalitet, hvilke batterier har den? Eller eventuelle andre som vil passe bedre? Går på som alltid pris\kvalitet og 256 mb holder. Radio er ikke must. Når det gelder hodetelefoner, så har jeg disse jeg mener de skal kunne fungere. Det følger da med øreplugger, men er kanskje ikke gode nok? Når jeg er ute o.l så kunne det vært greit å bruke øreplugger. Har da hørt mye fint om "The Plug" Anbefales? holder meg ikke i øverste prisklasse... Edit: fiksa link Endret 10. desember 2004 av Deuz Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Muvo TX skulle ha "AA" batterier. Er ikke det den minste utgaven av de "små runde batteriene" altså en ganske vanlig type?Skal snart på laang Hovden kjøretur for å kjøre slalom, og tengte det ville vært greit med en mp3 spiller som jeg kan ta med ekstra batterer til. Da er vel kanskje TX det rette valget? Har hørt at Rhomba skal ha bedre lydkvalitet, hvilke batterier har den? Eller eventuelle andre som vil passe bedre? Går på som alltid pris\kvalitet og 256 mb holder. Radio er ikke must. Når det gelder hodetelefoner, så har jeg disse jeg mener de skal kunne fungere. Det følger da med øreplugger, men er kanskje ikke gode nok? Når jeg er ute o.l så kunne det vært greit å bruke øreplugger. Har da hørt mye fint om "The Plug" Anbefales? holder meg ikke i øverste prisklasse... HE HE har du vannkjølte hodetelefoner (sjekk linken ) Lenke til kommentar
whom Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Vannkjølt ja... Hvorfor ikke? Blir jo ofte litt klam Fiksa linken nå Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 DG ser du er innom, mener du dette er et bra kjøp til en 13 åring i julegave Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Har da hørt mye fint om "The Plug" Anbefales? holder meg ikke i øverste prisklasse... Har The Plug selv. Fin lydisolering, god bass, og ellers god lyd. Er ikke særlig kresen på lyd, men i mine ører er lyden god. Og de koster ikke akkurat flesk heller. Ville gått for dem! Lenke til kommentar
whom Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Har da hørt mye fint om "The Plug" Anbefales? holder meg ikke i øverste prisklasse... Har The Plug selv. Fin lydisolering, god bass, og ellers god lyd. Er ikke særlig kresen på lyd, men i mine ører er lyden god. Og de koster ikke akkurat flesk heller. Ville gått for dem! Ok. Da går jeg for dem Det er vel selfølgelig uansett best lyd i det middelmålige headsettet mitt? Og når det gjelder "AA" batteriene, hadde jeg rett? Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 The Plugg fikk ikke akkurat den beste kritikken i det bladet netshop sender ut. Disse gir mye for pengene mener jeg, selv om de ikke er perfekte. Og AA er ikke de minste batteriene (det er AAA) men ja det er AA som 'vanlige' batterier. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Du fremstiller løse batterier som noe negativt. Hva med å også nevne det positive? Fordel: Slipper oppladning. Mulighet for å ha med seg ekstra strøm. Billigere i drift. Slipper å irritere seg over stadig svakere innebygde batterier. Ulempe: Spilleren blir gjerne litt større. Lenke til kommentar
fotball Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hvor mange sanger er det plass til i en på 256 mb. fikk litt lyst på den spilleren der Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Elkjøp har jo også en billig mp3-spiller for tida, fotball. Hvor mange det er plass til kommer selvfølgelig an på hvor store filene (sangene) du skal høre på er. Ca 60-80 stk vil jeg si. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hvor mange sanger er det plass til i en på 256 mb... Jeg får som regel 3-4 album med 160-190 kbps vbr. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Men denne spilleren har ikke hold kanpp eller? Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Joda, den har det. Men jeg bruker det aldri. Har aldri komt borti en knapp fordi knappene er såpass harde. Lenke til kommentar
Slip Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Kan man lade denne? Eller må man ha nytt batteri? Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Tror det er et AAA batteri du kan bytte ut. Er fortsatt denne spilleren det beste kjøpet med usb kontakt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå