MaxCPU Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Jeg begynner å bli lei av å vente på D500 nå, og ser meg om etter alternativer. Det jeg trenger er småsexy telefon, liten og lett. Klarer meg lett uten 3G, edge, radio, Mpix-kamera, utvidbart minne osv. Bluetooth er imidlertid en fordel! - Motorola Razr V3 er utvilsomt stilig, men er redd for menysystemet og tastene. Dette gjelder spesielt ved SMS med store/små bokstaver, legge til ord i ordboken osv. - Kamskjell telefonene til Nokia har jeg ikke så mye til overs for pga. mye "ubrukt" rom over skjermen og vekt rundt 120-130 gr. Nokia 6170/7270 er imidlertid ikke det verste jeg har sett, men mangler bluetooth. - Qtek 8010 står høyt hos meg, men synes den har noe billigpreg pga. plastkvalitet og farge. "Avansert" er heller ikke noe pluss selv om jeg er teknisk anlagt. - S700i er noe stor, men vurderes. P910i vurderes også grunnet mulighet til å kombinere med GPS. PS! Andre Symbian-modeller fra Nokia er utelukket, uansett! Hadde bare Nokia oppgradert 8910i hadde problemet mitt vært løst.. Endret 9. desember 2004 av MaxCPU Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Jeg anbefaler S700i bombe Forresten, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Endret 11. desember 2004 av INGaR Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Endte opp med Qtek jeg og er fornøyd. Men om den blir så gammel, det tror jeg nok ikke... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 P910i eller qtek 9090. Vet du ikke ville ha nokia med symbian, men 7710 skal være veldig bra da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå