kurre Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Skal bruke maskinen mens jeg står oppreist uten å ha et bord å legge den på. Er det noen som vet om det finnes noen form for bære- eller holdeinnretning som man f.eks. kan ta på seg som en ryggsekk (magesekk!) el. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 lol ? Skal du bruke den 24\7 du a Og ja det finnes men hvor ? No idè Men du kan ikke bare holde den med en hond eller noe da ? Vis ikke du har noe tungt og stort fra dell eller noe lingnende Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Du kan jo alltids bygge om en meis. Lenke til kommentar
kurre Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Du skal ikke stå så lenge med en laptop i henda før du merker at den veier litt. Ofte vil man gjerne ha begge hendene frie også. Kan dere ikke se for dere folk gående på gata med pc´en plassert på en hylle på magan ??? Samtidig som de glor på skjermen og skriver på tastaturet ! Prating i mobil er bare fornavnet. Jeg har vært inne på tanken om å bygge om en bæremeis, men jeg ville trodd at noen har hatt et slikt behov før og at det fantes produkter på markedet allerede. Slik pleier det å være. Lenke til kommentar
kurre Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Det finnes forresten ultraportable, såkalte wearable computers, men de koster jo fort 30K. http://www.infologixsys.com/solutions.asp?cf=via&sid=51 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå